  • 1. Data: 2002-03-28 18:48:05
    Temat: zamykanie konta w Fortisie - czyżby kolejny Citi?
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    Na poczatku lutego zamknalem e-pakiet w Fortisie. Wszystko poszlo gladko i
    bezproblemowo - oddalem karte, wyplacono mi pozostale saldo, dostalem nawet
    jakis kwitek z potwierdzeniem.
    Az tu nagle....... dzwoni do mnie kobieta, nie mowi skad dzwoni, po czym
    oswiadcza, iz mam ujemne saldo na rachunku i prosi mnie o jego uregulowanie
    w ciagu 14 dni.
    Tu chwila konsternacji (probuje dojsc, o jaki rachunek chodzi), w koncu
    pytam "a z jakiego banku Pani dzwoni". Pani na to: "z Fortis Banku, ma Pan u
    nas e-konto". Ja: "Alez skad? Zamknalem je 2 m-ce temu...."
    Pani zdziwila sie, przeprosila i obiecala, ze sprawe wyjasni i oddzwoni.
    Wspomniala tez, ze chodzi o kilkanascie zl (pewnie nie zamkneli rachunku i
    licza oplaty za prowadzenie).
    Czyzby kolejny bank po Citi, ktory nie potrafi zamknac rachunku ;-)

    Rafal

    P.S. Sprobowalem zalogowac sie do pl@anety. Udalo sie, jakkolwiek saldo w
    pl@necie wynosi 0 (zero).