  • 1. Data: 2004-08-30 12:49:31
    Temat: zamiana karty typu charge na kk
    Od: "aronius" <a...@g...pl>

    Mam kartę typu charge (Visa Concerto PeKaO S.A).
    Czy jest możliwość dostania karty kredytowej (w jakim banku?) na podstawie
    historii operacji na ww karcie.

  • 2. Data: 2004-08-30 21:56:56
    Temat: Re: zamiana karty typu charge na kk
    Od: "saq" <s...@p...CIACHonet.pl>

    Użytkownik "aronius" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam kartę typu charge (Visa Concerto PeKaO S.A).
    > Czy jest możliwość dostania karty kredytowej (w jakim banku?) na podstawie
    > historii operacji na ww karcie.

    karte kredytowa na podstawie (dochodow/zaswiadczenia o zatrudnieniu)
    dostaniesz takze w pekaosie. chyba, ze nie ma takowych dokumentow (wtedy sa
    inne mozliwosci ofc)
    ale pewnie sprawdzales to juz i koniecznie bez zadnych dokumentow?

    sebatian