  • 1. Data: 2004-09-21 22:01:44
    Temat: zagadka matematyczna w Inteligo
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    oto skomplikowane zadanie:
    Zakładając, że miesiąc ma 31 dni, wpłacam 3100zł na 1 dzień. Jakie jest średnie
    dzienne saldo mojego rachunku???

    otóż Inteligo twierdzi, że jest to 96,88zł i pobrało mi z konta opłatę za jego
    prowadzenie :/
    nawet konsultant telefoniczny był zdziwiony ;)
    reklamacja już jest złożona,

    pozdr
    nod

  • 2. Data: 2004-09-21 22:33:09
    Temat: Re: zagadka matematyczna w Inteligo
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "nod" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jego
    > prowadzenie :/
    > nawet konsultant telefoniczny był zdziwiony ;)

    Jaka tam zagadka. Miesiac w Inteligo ma 32 dni (ot tak dla pewnosci).

    marekz

  • 3. Data: 2004-09-21 23:37:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 22 Sep 2004 00:01:44 +0200, "nod" <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    >prowadzenie :/
    >nawet konsultant telefoniczny był zdziwiony ;)

    aaa, to oczywiste Watsonie: teraz jest lato i dni są krótsze :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-09-22 05:41:39
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > aaa, to oczywiste Watsonie: teraz jest lato i dni są krótsze :-)
    Toz to kazdy wie, ze dodawanie jednego dnia co cztery lata nie zalatwia
    sprawy, gdyz co roku zostaje kilkanascie sekund.Po paru tysiacach lat mamy
    dodatkowy jeden dzien. Widocznie Inteligo zdecydowalo iz najwyzszy czas
    wlasnie teraz dodac ten jeden dzien. Nastepna taka okazja za kilka tysiecy
    lat ;-)

    Malin

  • 5. Data: 2004-09-22 18:07:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wlasnie teraz dodac ten jeden dzien. Nastepna taka okazja za kilka tysiecy

    I to jest prawidlowa odpowiedz.
    Wygral pan wyspe... *)

    Druga rownie prawidlowa odpowiedz moze byc taka, ze pieniadze lezaly na
    koncie mniej niz 24h, czyli mniej niz 1/31 miesiaca...

    --
    Pozdrowienia
    --

    *) Wyspe Skarbow Roberta L. Stevensona...;-))