  • 1. Data: 2004-09-21 21:33:54
    Temat: istnieja bank w polsce który umożliwia robienie porzelewów IBAN/SWIFT za granice online z domu.
    Od: "Piotrek" <z...@z...zz>

    Istnieja bank w polsce który umożliwia robienie porzelewów IBAN/SWIFT do
    banków zagranicznych online.

    Jak nie to który polecanie, gdzie najmniejsza prowizja i brak potrzeby
    posiadania konto ja wiem tylko o PKO.

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2004-09-21 21:39:11
    Od: "Konrad" <n...@k...it>

    Multibank

    btw, polska jezyka trudna jezyk ... ? ;)

    Konrad

  • 3. Data: 2004-09-21 21:47:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konrad <n...@k...it> wrote:
    > Multibank

    przez Internet to jeszcze
    BPH, Millennium, DB PBC, KB, Nordea, BZ WBK

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-09-22 11:20:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Istnieja bank w polsce który umożliwia robienie porzelewów IBAN/SWIFT do
    > banków zagranicznych online.
    >
    > Jak nie to który polecanie, gdzie najmniejsza prowizja i brak potrzeby
    > posiadania konto ja wiem tylko o PKO.

    Warunek braku posiadania konta walutowego w danym banku spełnia chyba tylko
    rzeczone PKO BP (Eurotransfer). Resztę banków podał Ci Amra.

  • 5. Data: 2004-09-22 12:03:03
    Od: "Piotrek" <z...@z...zz>

    > przez Internet to jeszcze
    > BPH, Millennium, DB PBC, KB, Nordea, BZ WBK

    dzieki za info, a nie orientujesz sie jak wyglada sprawa prowizji w
    poszczególnych bankach
    np PKO 45 zł za wszsytko z kosztami banków trzecich.
    P.

  • 6. Data: 2004-09-22 20:03:22
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@z...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > banków zagranicznych online.
    >
    > Jak nie to który polecanie, gdzie najmniejsza prowizja i brak potrzeby

    Only... MultiBank !!!!!!!!!!!!!!

    axel

  • 7. Data: 2004-09-23 07:48:07
    Temat: Re: istnieja bank w polsce ktory umozliwia robienie porzelewow IBAN/SWIFT za granice online z domu.
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/22/2004 2:03 PM, Piotrek wrote:

    > dzieki za info, a nie orientujesz sie jak wyglada sprawa prowizji w
    > poszczególnych bankach
    > np PKO 45 zł za wszsytko z kosztami banków trzecich.

    DB PBC: 0,2% w widełkach 30 zł - 250 zł, przy ponoszeniu kosztów drugiej
    strony +0,4%. Mają zwykle dobry kurs EUR.

    Przelewy możesz składać prawie do 14:00, przelew złożony po tej godzinie
    wylatuje z systemu ze względu na konflikt daty, ale może to poprawiono.
    Możliwość ustalenia SWIFT'a po adresie i nazwie banku - przydatny ficzer.

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-09-23 11:31:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik axel napisał:

    > Only... MultiBank !!!!!!!!!!!!!!

    Jestes pewien, czy tylko tak Ci sie wydaje?

    Bartol

  • 9. Data: 2004-09-23 21:46:33
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Jestes pewien, czy tylko tak Ci sie wydaje?
    >
    > Bartol

    WYDAJE mi się, że w Polsce wielu zabiera głos, chociaż NIE MA NIC do
    powiedzenia !!!!
    Natomiast ja, jak coś mówię, TO MÓWIĘ ! Czyli dokładnie i precyzyjnie
    opisuję rzeczy "tak jak one się mają"....czyli PRAWDĘ, FAKT....a nie to co
    mi się wydaje .

    axel

  • 10. Data: 2004-09-24 09:22:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik axel napisał:

> [...]
    > Natomiast ja, jak coś mówię, TO MÓWIĘ ! Czyli dokładnie i precyzyjnie
    > opisuję rzeczy "tak jak one się mają"....czyli PRAWDĘ, FAKT....a nie to co

    OK. A mi sie wydaje, ze w Millenium nie majac konta walutowego mozna
    przez Millenet pierdyknac przelew za granice. Dobrze mi sie wydaje?

    Bartol