  • 11. Data: 2022-01-24 11:32:54
    Temat: Re: zabawa z PKO BP
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Jan 2022 18:39:42 GMT, PiteR wrote:
    > chce mieć to konto w polskim banku
    > zamieniłem superkonto na konto za zero
    > ale chcą 5zł/mies za kartę.

    > No to wymyśliłem że przejadę autobusem pięć razy :)
    > i będzie za zero zł ale hola hola.

    W Inteligo wystarczy raz, ale za 100zl.

    W Aliorze mam konto bez karty i bez oplat.

    W mbanku mozesz miec dodatkowo konto walutowe, karte wielowalutową,
    ... taaa, i trzeba by doczytac ile funtow trzeba kartą wydac,
    a przelewy miedzybankowe mogą byc drogie :-)

    > Kwota -8,76 PLN
    > Oryginalna kwota operacji
    > 1,55 GBP
    > Marża za przewalutowanie
    > 3,67 %

    Tanio nie jest, ale sa gorsze banki.
    A kurs wymiany jaki?

    > 1.55 x 5.42 = 8.40zł
    > 8.76-8.40 = 36gr x 5 = 1.80zł
    >
    > więc będę kupować polskie pączki po 0.80p :)
    >
    > może mam pomroczność ale dlaczego marża nie jest stała
    > tylko każdy zakup inna?

    A gdzie tu jest inna?

    Masz inny % podany na wyciagu, czy z obliczen Ci wychodzi inny kurs?

    J.

  • 12. Data: 2022-01-24 20:38:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:b7a5d2fb-4eda-4be9-b8ba-7099c683e7b8n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Skopiowałbyś do sprawdzenia kilka
    > przykładów - data transakcji, data księgowania, suma w funtach,
    > suma w złotówkach, marża wyliczona przez skarbonkę.

    Sorry ale nie, po tym można mnie zidentyfikować.

    > Powiedzmy że mały dodatkowy plus - historię i tak każdy bank
    > sprawdzi w BIK.

    Jak brałem na samochód to powiedzieli o pan ma u nas już hipo
    ładnie spłacany. Dać.

    > To ma każdy bank, no chyba ze jakaś wyjątkowa popierdółka (lub
    > citek ;)

    nie wiedziałem

    > Choć rzeczywiście jest jeszcze to mojeID, które powoli
    > wchodzi w innych bankach - i gorzej niż w skarbonce, bo jak się na
    > konto pacjenta loguję przez mojeID z inteligo, to nie musze
    > przepisywać SMS, a jak przez mojeID z bnp paribas, to SMS trzeba
    > przepisać.

    Znasz Kaczora. Najpierw innowacje swoim. Potem prywaciarzom.

    > W citku mam więcej.

    we Wrocławiu, Katowicach, Będzinie
    ja jestem spod ruskiej granicy ;)

    > Z kolejką emerytów w zestawie ;>

    myślę przyszłościowo ;)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 13. Data: 2022-01-24 20:53:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1sdfeh0djqndy.1np1ddhibwlu4$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > W Inteligo wystarczy raz, ale za 100zl.

    aha

    > W Aliorze mam konto bez karty i bez oplat.

    Jakto tak tatko?

    ja mam Konto Jakże Osobiste 10zł konto 5zł karta

    > W mbanku mozesz miec dodatkowo konto walutowe, karte wielowalutową,
    > ... taaa, i trzeba by doczytac ile funtow trzeba kartą wydac,
    > a przelewy miedzybankowe mogą byc drogie :-)

    mbank opuściłem na zawsze

    > Tanio nie jest, ale sa gorsze banki.
    > A kurs wymiany jaki?

    Nie wiem jaki kurs wymiany. Skąd go wziąć?

    > A gdzie tu jest inna?
    >
    > Masz inny % podany na wyciagu, czy z obliczen Ci wychodzi inny kurs?

    na wyciągu, każda operacja inne 3
    nie powinno być zawsze tyle samo np 3.5%?

    nic to

    nie będę płacił pko za dwie siaty jedzenia za 15f
    tylko za autobus bo zawsze kosztuje 1.55 niezależnie jak długo jadę
    a metro blokuje chyba 11f a potem oddaje ile trzeba np 8f

  • 14. Data: 2022-01-25 13:42:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 19:53:16 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:1sdfeh0djqndy.1np1ddhibwlu4$.dlg@40tude.net>

    > aha

    > Jakto tak tatko?
    > ja mam Konto Jakże Osobiste 10zł konto 5zł karta

    konto bezplatne, jesli wplywa 1500zl/mc

    Karty nie mam, wiec nie place :-)

    Karta bezplatna przy wydaniu 300zl/mc - ale rozumiem, ze placenie jest
    problemem.
    Za to cos sie chwalą, ze nie ma kosztu przewalutowania ... tylko jakos
    w to nie wierze :-)

    > Nie wiem jaki kurs wymiany. Skąd go wziąć?

    Nie napisali na wyciagu?
    PKO BP o ile pamietam ma wlasne kursy.

    Ale moze juz nie ... kursy rozliczeniowe
    https://www.pkobp.pl/waluty/

    Tak czy inaczej bywaja jajca - np placisz w piatek, bank rozlicza we
    wtorek, po wtorkowym kursie.

    >>> 1.55 x 5.42 = 8.40zł

    > na wyciągu, każda operacja inne 3
    > nie powinno być zawsze tyle samo np 3.5%?

    Ogolnie powinno, ale moze te bilety sie jakos inaczej liczą.

    J.