  • 1. Data: 2002-01-23 01:10:57
    Temat: wypukla -debetowa-bez stalych zarobkow!!!
    Od: "MAGISTER" <w...@2...pl>

    witam
    ma pytanie, sledze ostatnio oferty bankow i szukan karty VISA wypuklej,
    debetowej
    najlepiej o osobnym rachunku, ktora zostala by wydana bez zaswiadczenia o
    pracy( dla studenta) moge przedstawic jakis wyciag z innego banku, historie
    rachunku...
    co wiecej- by transakcje byly bezprowizyjne...
    tak reasumujac to tylko pekao sa mi pasuje ....
    suma gwar. 500 zł i juz...
    wiecie jak jest w ING? albo BPH?
    pozdrawiam marcin

  • 2. Data: 2002-01-23 01:24:51
    Temat: Re: wypukla -debetowa-bez stalych zarobkow!!!
    Od: igor kaczmarek <s...@g...dhs.org>

    On Wed, 23 Jan 2002 01:10:57 -0000, MAGISTER wrote:
> [...]
    > rachunku...
    > co wiecej- by transakcje byly bezprowizyjne...
    > tak reasumujac to tylko pekao sa mi pasuje ....

    nie o osobnym rachunku, ale pozostale wymagania spelnia VC z MultiBanku.
    BPH (brrrr czas stad uciekac) normalnie daje VC po 3 miesiacach.

    Igor

  • 3. Data: 2002-01-23 07:59:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "igor kaczmarek"
    historie

    > nie o osobnym rachunku, ale pozostale wymagania spelnia VC z MultiBanku.
    > BPH (brrrr czas stad uciekac) normalnie daje VC po 3 miesiacach.

    co do BPH to masz racje ze trzeba bedzie uciekac, ale karte VC daja bez
    zadnych zaswiadczen po pierwszym wplywie forsy na rachunek (srebrny), bo
    papierek o ta karte wypelnialem w dniu otwarcia r-ku.
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-23 10:22:52
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > co do BPH to masz racje ze trzeba bedzie uciekac, ale karte VC daja bez
    > zadnych zaswiadczen po pierwszym wplywie forsy na rachunek (srebrny), bo
    > papierek o ta karte wypelnialem w dniu otwarcia r-ku.

    Oni cos na ten srebrny Sezam sie uparli, i rzeczywiscie daja VC w zasadzie
    od reki, jak masz problem, to mozesz w BPH poprosic o dolarowa - ta Ci musza
    dac od razu, no bo kto zarobki w dolarach regularnie by deponowal :)

    Co do PEKAO SA , to deponowanie 500 zl nie jest konieczne, o ile masz
    jakikolwiek rachunek minimum rok
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-01-23 10:23:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    musza
    > dac od razu, no bo kto zarobki w dolarach regularnie by deponowal :)

    Mylisz sie ;). Moja przyjaciolke przed wyjazdem do USA chciala ja sobie
    wyrobic i nie dali. Powiedzieli, ze musi zaczekac 3 m-ce ;).

    Maciej

  • 6. Data: 2002-01-25 20:33:27
    Od: igor kaczmarek <s...@g...dhs.org>

    On Wed, 23 Jan 2002 08:59:05 +0100, blad wrote:
    > co do BPH to masz racje ze trzeba bedzie uciekac, ale karte VC daja bez
    > zadnych zaswiadczen po pierwszym wplywie forsy na rachunek (srebrny), bo
    > papierek o ta karte wypelnialem w dniu otwarcia r-ku.

    Zgadza się, ale pytanie było o studenta, a że nieczęsto studenci dysponują
    odpowiednimi funduszami, by te 2,5kzl wymagane do srebrnego móc szczerze
    zadeklarować, więc podałem na przykładzie Sezam Student.

    Igor