  • 1. Data: 2002-01-23 06:49:04
    Temat: KK Lukas reklamacja
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Dla przypomnienia - termin spłaty zadłużenia na karcie przypadał w
    niedzielę - przelew złożyłem w piątek - Lukas zaksięgował go w poniedziałek,
    naliczając jednocześnie odsetki od transakcji bezgotówkowych w wysokości
    około 34 zł. Złożyłem reklamację powołując się na przepisy kc (jeżeli koniec
    terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od
    pracy, termin upływa dnia następnego).
    Z dużym samozadowoleniem donoszę, że po 4 miesiącach moja reklamacja została
    rozpatrzona pozytywnie - otrzymałem skorygowany wyciąg dotyczący spornego
    okresu. Teraz czekam czy na kolejnym wyciągu pojawi mi się nadpłata
    (oczywiście postąpiłem ze starą zasadą - najpierw płać a potem dopiero
    reklamuj).

    Adam Świgulski
    015948