  • 1. Data: 2002-01-22 23:53:08
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w Millenium - ktos pisal, ze ZLY ???
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    za expander.pl:

    TEGO kredytu nie mozna zamowic za posrednictem Expander'a:
    bank: Millennium
    waluta: USD
    raty stale: 1503,61
    % kredytu: 5,15
    czas splaty: w moim wypadku 20 lat
    min. udzial wlasny: 10%

    TE mozna zamowic za posrednictwem Expander'a:

    bank: LG Petro Bank
    waluta: USD
    raty malejace: 2325,00 PLN
    % kredytu: 7,40

    Jeszcze bede dowiadywal sie w ING BSK (USD) oraz BPH PBK (CHF).

    Prosze o odpowiedz jak to jest z tym kredytem w Millennium? Mrzonki? Ktos
    dostal? Wiecej osob? Jakies problemy?

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 2. Data: 2002-01-23 09:09:25
    Od: "rsx" <r...@p...onet.pl>

    > Prosze o odpowiedz jak to jest z tym kredytem w Millennium? Mrzonki? Ktos
    > dostal? Wiecej osob? Jakies problemy?

    Nie wiem jak jest teraz, ale kumpel z pracy staral sie we wrzesniu o ich
    kredyt. Niestety z powodu wielkiej nie kompetencji, pracownikow , cala
    procedura trwala okolo 2 miesiecy i z mizernym skutkiem, zawsze znajdowali
    jakis problem, czasami okazywalo sie ze jest inaczej niz mysleli , po za tym
    strasznie wolno reagowali. Kumpel na szczescie juz po miesiacu zlozyl
    papiery do DB i tam dostal kredyt. Moze sie cos zmienilo od tego czasu ale
    radze zlozyc wnioski do kilku bankow jednoczesnie i niech wygra najszybszy,
    roznice w oprocentowaniu sa niewielkie i moze sie wyrownac jesli przyjdzie
    ci placic np odsetki karne za przekroczenie terminu wplaty na mieszkanie.

    Pozdrawiam i zycze szczescia
    rsx

  • 3. Data: 2002-01-23 17:34:03
    Od: "Tomasz Rojek" <t...@p...onet.pl>

    > roznice w oprocentowaniu sa niewielkie
    Tu bym polemizował - vide expander.pl. Dołączam się do prośby Szymona -
    napiszcie. co sądzicie o kredycie na mieszkanie w Millenium i jak Wam poszły
    formalności.

    --
    Tomasz Rojek

  • 4. Data: 2002-01-29 22:06:26
    Od: <m...@b...pl>

    > Tu bym polemizował - vide expander.pl. Dołączam się do prośby Szymona -
    > napiszcie. co sądzicie o kredycie na mieszkanie w Millenium i jak Wam
    poszły
    > formalności.
    Kredyt na zakup (podobno na spłatę innego kredytu też) rozpatrują już w
    miarę
    szybko - ok. 2 tygodni. Tylko kwestia wymaganych dokumentów... warto jest
    wiedzieć
    co mogą od Ciebie żądać, a co nie ;-)) Dokument typu "deklaracja, że nie
    wycofa
    się wpisu do hipoteki" można skwitować śmiechem i kredyt dostać. Po prostu,
    dużo
    zależy od tego do którego oddziału się trafi i kto się tym kredytem zajmie!
    pzdr
    marcin