  • 1. Data: 2012-02-01 22:00:08
    Temat: wypowiedzenie umowy w CA
    Od: blackue <b...@...pl>

    Witam,
    Dzisiaj wypowiedzialem w oddziale bylego lukasu - obecnie CA umowe.

    Ogolne wrazenie: pozystywne

    Wszystko wykonano w oddziale, z wypowiedzeniem natychmiastowym. Nie
    potrzebne byly pisma. Sami wszystko zrobili + zaswiadczenie zamkniecia
    konta.

    Oczywiscie proponowali pozostanie, ale to std.

    Dziele sie milym wrazeniem, i nie utrudnianiem

  • 2. Data: 2012-02-01 22:05:02
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w CA
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    blackue <b...@...pl> napisał(a):

    > Dziele sie milym wrazeniem, i nie utrudnianiem

    Potwierdzam, jako jeden z nielicznych banków, załatwia takie sprawy od ręki, a
    nie z jakimś 30-to dniowym opóźnieniem. Chociaż zamykając konto denerwowało
    mnie, że obsługa twierdziła, że _musi_ podać powód zamknięcia.

  • 3. Data: 2012-02-01 22:35:27
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jgccue$1fn$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > denerwowało
    > mnie, że obsługa twierdziła, że _musi_ podać powód zamknięcia.

    Podobnie zalatwilem ostatnio "ramowke" w Aliorze
    - szybko, w milej atmosferze i bezproblemowo,
    wlacznie z wyplata kilku zl w kasie ktore zostawilem
    na wszelki wypadek, gdyby za cos chcieli sobie potracic.

    Pozdro

  • 4. Data: 2012-02-02 07:51:27
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-02-01 23:00, blackue pisze:
    > Witam,
    > Dzisiaj wypowiedzialem w oddziale bylego lukasu - obecnie CA umowe.
    >
    > Ogolne wrazenie: pozystywne

    Dobrze wiedzieć mnie to czeka pod koniec lutego.
    Karty trzeba zdać?

    Pozdrawiam
    Ebald

  • 5. Data: 2012-02-02 08:05:44
    Od: Ebald <e...@i...pl>

  • 6. Data: 2012-02-04 08:49:02
    Od: blackue <b...@...pl>

    On czw, 2012-02-02 at 09:05 +0100, Ebald wrote:

    > Dobrze wiedzieć, mnie to czeka pod koniec lutego.
    > Karty trzeba zdać?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ebald

    ja nie miałem wydanych kart.