  • 1. Data: 2012-02-01 15:06:21
    Temat: Lokata promocyjna w mBanku.
    Od: " " <a...@g...pl>

    Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę: kwota minimalna lokaty codziennej w
    mBanku to 5000, nie 1000, tak?

    CZY ONI ZWARIOWALI? :(

  • 2. Data: 2012-02-01 15:13:30
    Temat: Re: Lokata promocyjna w mBanku.
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę: kwota minimalna lokaty codziennej
    > mBanku to 5000, nie 1000, tak?
    >
    > CZY ONI ZWARIOWALI? :(

    Chyba tak, skoro dają .... 3% ;P

  • 3. Data: 2012-02-02 12:03:33
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę: kwota minimalna lokaty codziennej w
    > mBanku to 5000, nie 1000, tak?
    >
    > CZY ONI ZWARIOWALI? :(
    Pewnie tak, ale zdecyduj się czy masz na myśli lokatę jednodniową w mB (min
    5000@3%pa) o której piszesz w tekście czy też promocyjną jednodniówkę
    zakładaną w ramach promocji, ciągle przedłużanych, Twój Wyższy Zysk I, II i
    III (min 1000zł@4%pa).

    Co do tej drugiej, to obawiam się że już się nie można załapać, mogą
    skorzystać tylko Ci, co w przeszłości spełnili wymagane warunki.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2012-02-02 12:57:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 12:03:33 +0000, MrMrooz napisał(a):

> [...]
    >
    > Co do tej drugiej, to obawiam się że już się nie można załapać, mogą
    > skorzystać tylko Ci, co w przeszłości spełnili wymagane warunki.

    A ktoś dostał przedłużenie po 31.01? Bo ja się kiedyś załapałem, ale
    teraz info o przedłużeniu nie mam.

  • 5. Data: 2012-02-03 18:59:46
    Temat: brak wiadomości, ale działa link

    MrMrooz <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    > Co do tej drugiej, to obawiam się że już się nie można załapać, mogą
    > skorzystać tylko Ci, co w przeszłości spełnili wymagane warunki.

    ja też nie dostałem wiadomości z lokatami promocyjnymi, ale działa link:
    'https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/i
    ndex.html
    działa na pewno, wczoraj zakładałem lokaty w mbanku.