  • 1. Data: 2009-04-18 08:37:12
    Temat: wymiekam z konta ala lokata w wbk
    Od: " wspolna-flaszka.pl" <n...@g...pl>

    Za kazda wyplate na konto w wbk realizowana przez internet pobierana jest
    oplata 10/20 zl.

  • 2. Data: 2009-04-18 08:42:15
    Temat: Re: wymiekam z konta ala lokata w wbk
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik " wspolna-flaszka.pl"
    <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Za kazda wyplate na konto w wbk realizowana przez internet pobierana jest
    > oplata 10/20 zl.

    To jest właśnie realizacja hasła "wyciągaj kiedy chcesz bez utraty odsetek".

  • 3. Data: 2009-04-18 09:22:42
    Od: " wspolna-flaszka.pl" <n...@g...pl>

    corner <c...@i...TOTEZpl> napisał(a):

    > Użytkownik " wspolna-flaszka.pl"
    > <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest właśnie realizacja hasła "wyciągaj kiedy chcesz bez utraty odsetek".

    to jest oszustwo przez wysykanie bledu, ciekaw jestemkiedy zaczna scigac za
    to, UOKiK powinien zaczac nakladac milionowe kary, bo nikt zdrowy na umyslke
    nie poszedl by do banku wiedzac z reklamy ze przy przelewie (bez utraty
    odsetek) zaplaci wiecej nizby zarobil na odsetkach chyba ze trzyma tam kilka
    dzisiat /set tysiecy (w PKO to juz w ogole h. bo kasuja % od przelewu )

  • 4. Data: 2009-04-18 19:52:01
    Od: k...@o...pl

    On 18 Kwi, 11:22, " wspolna-flaszka.pl"
    <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > dzisiat /set tysiecy (w PKO to juz w ogole h. bo kasuja % od przelewu )

    Samo konto jst mało ciekawe (choć nawet można miec kartę do niego)
    jednak jest dokąłdnie tak jak piszesz
    - to jest dla osób które tam bedą trzymać większe pieniądze...

  • 5. Data: 2009-04-19 07:44:48
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    > to jest oszustwo ...

    nie, to jest polowanie na jelenie, niestety tacy się znajdują a wystarczy
    przed założeniem konta spojrzeć w TOiP gdzie wszystko jest jasne.
    LemonR

  • 6. Data: 2009-04-19 08:19:13
    Od: " wspolna-flaszka.pl" <n...@g...pl>

    > nie, to jest polowanie na jelenie, niestety tacy się znajdują a wystarczy
    > przed założeniem konta spojrzeć w TOiP gdzie wszystko jest jasne.
    > LemonR

    ja obstaje przy swoim, w polaczeniu z reklamami jest to oszustwo przez
    wyzyskanie bledu.