  • 81. Data: 2007-09-15 15:37:43
    Temat: Re: wyciągi w Multibanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    dl napisał(a):

    > Zdefiniuj proszę "dowolną drukarkę postscriptową", a najlepiej z nazwą/urlem
    > do sterownika takiej drukarki. Jeśli możesz oczywiście i to nie kłopot.

    Sterowniki wbudowane w Windowsa. Trzeba wybrać taką drukarkę, która
    obsługuje Postscript. Można wziąć HP LaserJet 4 - w nazwie widać, które
    modele obsługują PostScript.

    > Podaj proszę nazwę softu, w którym go zmodyfikować.

    Notatnikiem? ps są to pliki tekstowe.
    Kwestia tylko z czego potem wygenerować pdf na powrót.
    Ale można już sobie wydrukować dowolną drukarką takiego zmodyfikowanego ps.

    http://www.pl-test.org/out.pdf

    --
    Wojciech Bancer

  • 82. Data: 2007-09-15 17:49:17
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > Właśnie wysłałem do 'dl' rezultat takiej procedury, z vim pdf_test.ps w
    > międzyczasie (zmieniłem "Bardzo prosz" na "zmienione").

    No to jesteś jak dotąd jedynym, któremu się udało wg tej procedury (w
    międzyczasie dostałem trzy maile, że faktycznie się nie da) - czyli
    faktycznie, zabezpieczenie jako takie jest OKDP, aczkolwiek jak dla mnie
    jest na poziomie zabezpieczenia papierowych wyciągów - i tu, i tu trzeba się
    nieźle pobawić, żeby spreparować wyciąg. Bez zabezpieczenia hasłem nawet
    leszcz da rade ;)

    Zamykamy więc wątek :)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 83. Data: 2007-09-15 18:23:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    dl wrote:

> [...]
    > jest na poziomie zabezpieczenia papierowych wyciągów - i tu, i tu trzeba
    > się nieźle pobawić, żeby spreparować wyciąg. Bez zabezpieczenia hasłem

    Nie ma w tym żadnego "nieźle pobawić", użyłem narzędzi występujących w
    każdej dystrybucji linuksa by default, a pod windowsa prawdopodobnie też
    dostępnych bez większego wysiłku.

    Poza tym, są drukarki wirtualne, zapisujące do plików graficznych. Tutaj też
    prawdopodobnie mamy dość łatwo.

    No i last but not least, zapis do pliku .ps za pomocą sterownika od dowolnej
    drukarki postscriptowej (np. jakiś hp laserjet z windowsa). I nie jest to
    żadna wielka filozofia.

    I teraz możemy zamknąć wątek.

    p. m.

  • 84. Data: 2007-09-15 20:40:41
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Pete <n...@n...com> wrote:

    > A podpisany?
    > bo jeśli nie, to... OKDR to rozwiązanie.
    > Wydruk do PDF-a i mamy PDF wolnego od zabezpieczeń.

    Nie mam przy sobie karty kodow zeby zajrzec, ale z tego co kojarze to
    nie podpisany :D

    Wwieslaw

  • 85. Data: 2007-09-16 09:05:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.09.2007 Pete <n...@n...com> napisał/a:
    >>> 2. Ustaw we właściwościach wydruk do pliku
    >>> 3. Wydrukuj na tę drukarkę. Dostaniesz plik postscriptowy.
    >
    > Użyłem skrótu.
    > plik może posłużyć do wygenerowania PDF-a bez zabezpieczeń. Twój PDF
    > przekonwertowany w ten sposób:
    > http://rapidshare.com/files/55915316/aaa.pdf.html

    Ale ciekawe jest, że np. acrobat musi zapisywać w postscripcie jakiś
    komentarz na temat blokady, bo potem np. pdfcreator odmawia współpracy.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 86. Data: 2007-09-16 17:09:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    Samotnik pisze:

    > Ale ciekawe jest, że np. acrobat musi zapisywać w postscripcie jakiś
    > komentarz na temat blokady, bo potem np. pdfcreator odmawia współpracy.

    Tego pdfa zrobiłem pdfcreatorem:
    AcrobatReader -> drukarka PS -> GhostView ->Pdfcreator