  • 1. Data: 2007-09-11 13:05:31
    Temat: KK Money.pl bez zaświadczenia o dochodach
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Karta Money.pl z limitem do 5000PLN bez zaświadczenia o dochodach - "na
    słowo" :]

    wiecej tutaj:
    http://kredyt.org.pl/money/249/2/

    pozdrawiam
    @dams

  • 2. Data: 2007-09-11 15:23:19
    Temat: Re: KK Money.pl bez zaświadczenia o dochodach
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 Sep 2007 15:05:31 +0200, w <fc63qo$62n$1@inews.gazeta.pl>, "@dams"
    <a...@S...onet.pl> napisał(-a):

    > Karta Money.pl z limitem do 5000PLN bez zaświadczenia o dochodach - "na
    > słowo" :]

    WNIOSEK O WYDANIE KARTY KREDYTOWEJ

    BŁĄD WYSŁANIA WNIOSKU

    Hehe :).

    PS. Nie wiem czy to lepsze czy gorsze od konieczności przyniesienie zaświadczen
    z US i ZUS. :>

  • 3. Data: 2007-09-11 16:36:56
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Ja wysyłałem i było ok

    pozdro

  • 4. Data: 2007-09-11 18:25:25
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 11 Sep 2007 17:23:19 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > WNIOSEK O WYDANIE KARTY KREDYTOWEJ
    >
    > BŁĄD WYSŁANIA WNIOSKU
    >
    > Hehe :).

    Ta jakaś ściema
    próbowałem dwa razy i "błąd wysłania wniosku"

    chyba nakarmię tą maszynkę danymi premiera
    niech mu wyślą trochę spamu ;)

  • 5. Data: 2007-09-11 18:37:22
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Ta jakaś ściema
    > próbowałem dwa razy i "błąd wysłania wniosku"

    Już wiem, doczytałem na stronie WBK,
    formularz uwzględnia działalność gospodarczą
    natomiast bank mówi osobą z działalnością
    "spieprzać dziady"

  • 6. Data: 2007-09-11 18:52:27
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 Sep 2007 20:37:22 +0200, w <b...@4...net>,
    quwert <q...@x...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Już wiem, doczytałem na stronie WBK,
    > formularz uwzględnia działalność gospodarczą
    > natomiast bank mówi osobą z działalnością
    > "spieprzać dziady"

    Ja wybrałem "Inny". Kosmitom też dziękują? ;>

  • 7. Data: 2007-09-11 19:17:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Wrz, 20:37, quwert <q...@x...gazeta.pl> wrote:

    > Już wiem, doczytałem na stronie WBK,
    > formularz uwzględnia działalność gospodarczą
    > natomiast bank mówi osobą z działalnością
    > "spieprzać dziady"

    Moze z formularza Money.pl bedzie lepiej?

    http://direct.money.pl/money/249/2/

    Karta kredytowa Money.pl to karta dla każdego.

    Obojętne, czy pracujesz na umowę o pracę, czy prowadzisz działalność
    gospodarczą - wystarczy, że zarabiasz miesięcznie 750 złotych.

    Złóż wniosek o kartę i nie martw się o formalności, jeżeli spełnisz
    poniższe warunki, kartę z limitem kredytowym do 5 000 PLN* otrzymasz
    bez dokumentów potwierdzających Twoje dochody: nie posiadasz
    informacji o zaległościach w BIK(Biuro Informacji kredytowej),
    ukończyłeś 18 lat, osiągasz stały, miesięczny dochód w minimalnej
    wysokości 750 zł netto, aktualny dochód osiągasz od minimum 6 miesięcy

  • 8. Data: 2007-09-12 14:49:44
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    wczoraj u wszystkich partnerów money.pl przez kilkanaście minut nie dało się
    składac wniosków

    pozdro
    @dams