  • 11. Data: 2003-08-10 18:56:05
    Temat: Re: w koncu dziala wap w multi !!!
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Paweł P. <p...@w...pl> napisał(a):

    > przez
    > też mi nie działa :(
    > łączę się z erą omnix, następnie próbuję przejść na http://wap.multibank.pl
    > i .. wyskakuje mi komunikat "odpowiedź nieznana" :(.
    > Może ktoś miał taki problem i udało się go rozwiązać?
    > Pzdr
    > Paweł
    U mnie pokazuje "Host not found".Po zmianie konfiguracji telefonu dochodzi do
    strony logowania i dalej się zawiesza...po wpisaniu loginu i hasła znowu
    przeskakuje do strony logowania...
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 12. Data: 2003-08-10 19:06:45
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Marian Rusek <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > No tak, to jest znany problem ze strona WAPowa Multi (i mBanku): w Siemensach
    > i Alcatelach zapetla sie na stronie logowania.
    W Siemensach należy dodatkowo wyłączyć certyfikaty w przeglądarce...
    IMHO nie zalezy to od sieci
    > (po przelozeniu SIMa do innego telefonu zaczyna dzialac). W mBanku mozna
    > obejsc ten problem logujac sie poprzez wap.info.mbank.com.pl,
    Zgadza się mBank działa na Siem MT 50 gdy loguję się przez wap.info.mbank.com.pl
    ale w Multi nie
    > ma WAPowej strony informacyjnej i wogole nie mozna sie zalogowac...
    W liście mailowym(k...@m...pl) z 9 maja br napisali:
    "Szanowny Panie w odpowiedzi na Pana e-mail chciałbym poinformować Pana iż
    chwili obecnej trwają prace nad powstaniem nowego adresu WAP dla multibanku,
    tak jak miało to miejsce w mbanku. Stosowne informacje będą zamieszczone na
    naszych stronach internetowych."Może coś z tego wyniknie i zrobią strony
    informacyjne wap dla Multi

    > Jedyne co poprawili w Multi, to umozliwili logowanie sie bezposrednio przez
    > WAP (bez zadnej konfiguracji, wystarczy wpisac adres strony) zamiast
    > dostepnego do tej pory logowania przez dial-up.
    W konfiguracji dla erawap wyskakuje komunikat "Host not found"

    > Pozdrawiam,
    >
    > Marian
    >
    > --
    Marcin
    http://www.mBank.wizytowka.pl

  • 13. Data: 2003-08-11 10:07:04
    Od: "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl>

    Paweł P. <p...@w...pl> napisał(a):

    > łączę się z erą omnix, następnie próbuję przejść na http://wap.multibank.pl
    > i .. wyskakuje mi komunikat "odpowiedź nieznana" :(.

    Z Era to "proste" polaczenie rzeczywiscie jeszcze nie dziala:

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/proste.html

    Pozdrawiam,

    Marian