  • 1. Data: 2003-08-09 10:56:21
    Temat: w jaki fundusz zainwestować???
    Od: "paweł" <p...@w...pl>

    chodzi o kilkanaście tysięcy złoty?

    pozdrawiam
    paweł

  • 2. Data: 2003-08-09 21:10:50
    Temat: Re: w jaki fundusz zainwestować???
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    paweł pisze:
    >chodzi o kilkanaście tysięcy złoty?

    Akcji.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !
    Nic tylko się pociąć czerstwą bułką

  • 3. Data: 2003-08-09 22:50:23
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    paweł wrote:
    > chodzi o kilkanaście tysięcy złoty?
    >
    > pozdrawiam
    > paweł

    obligacji

  • 4. Data: 2003-08-10 00:50:55
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "paweł" <p...@w...pl> skribis:

    >chodzi o kilkanaście tysięcy złoty?

    inni napisali: akcji, obligacji, to ja napisze: pieniezny :)

    A serio, to zalezy na jaki czas. Akcje teraz niby ida w gore, obligacje
    wrecz przeciwnie, a pieniezny to male ryzyko i pewny maly dochod

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *

  • 5. Data: 2003-08-10 08:58:02