  • 1. Data: 2010-09-07 09:35:11
    Temat: ukradli karte
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,8294194,Ukradly_k
    arte__wyplacily_pieniadze__Zobacz_zdjecia.html

    "Karta bankomatowa i list z numerem PIN zostały wysłane przez bank
    zwykłym listem. Niestety właścicielka rachunku nie zdążyła ich
    odebrać, ponieważ przebywała pod innym adresem. W tym czasie obie
    koperty zostały skradzione.W ciągu następnych dni nieznane kobiety
    kilkakrotnie wypłaciły pieniądze przy użyciu ukradzionej karty. "

    Ktory to bank taki niefrasobliwy ?
    Czy moze klient niefrasobliwy ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-09-07 09:40:31
    Temat: Re: ukradli karte
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]
    > skradzione.W ciągu następnych dni nieznane kobiety kilkakrotnie wypłaciły
    > pieniądze przy użyciu ukradzionej karty. "

    Przez pół roku ich nie odnaleziono, a teraz nagle artykuł?

  • 3. Data: 2010-09-07 09:41:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 7 Sep 2010 11:35:11 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ktory to bank taki niefrasobliwy ?
    >Czy moze klient niefrasobliwy ?
    Z zycia wziete - pare dni temu - centrala firmy wysyla do pracownika
    (>500 km) kurierem przesylke z karta platnicza. Pozniej wysyla PIN -
    tez kurierem. Pracownik jest nieosiagalny wiec kurier ostatecznie obie
    przesylki razem dorecza sasiadowi pracownika i pozbywa sie problemu
    doreczenia.

    WAM

  • 4. Data: 2010-09-07 10:59:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > tez kurierem. Pracownik jest nieosiagalny wiec kurier ostatecznie obie
    > przesylki razem dorecza sasiadowi pracownika i pozbywa sie problemu

    dziwne, że do skrzynki pocztowej nie wrzucił...miałem już taką akcje z
    kurierem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-09-07 11:20:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 07 Sep 2010 11:35:11 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > skradzione.W ciągu następnych dni nieznane kobiety kilkakrotnie
    > wypłaciły pieniądze przy użyciu ukradzionej karty. "

    Czyli co aktywną kartę wysłali zwykłym listem i do tego w drugim PIN? Coś
    mi się wydaje, że to po prostu zwykły gazetowy bełkot, jakiego wiele
    teraz.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-09-07 16:43:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.09.2010 xbartx <b...@h...net> napisał/a:

    > Czyli co aktywną kartę wysłali zwykłym listem i do tego w drugim PIN? Coś
    > mi się wydaje, że to po prostu zwykły gazetowy bełkot, jakiego wiele
    > teraz.

    W wielu bankach bez problemu aktywujesz kartę przez telefon. W Citi
    aktywowałęm nie podając chyba nic szczególnego. Zadzwoniłem, przedstawiłem
    się, odpowiedziałem na pytanie typu 'czy ma pan lokatę strukturyzowaną w
    jenach w naszym banku' (w ciemno można powiedzieć, że nie), przeczytałem
    numer karty i szlus. W Citi nie trzeba nawet tej drugiej koperty z pinem,
    bo pani mnie przełączyła do teleserwisu, gdzie go sam sobie nadałem!
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2010-09-07 18:24:44
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    >
    > Czyli co aktywną kartę wysłali zwykłym listem i do tego w drugim PIN? Coś
    > mi się wydaje, że to po prostu zwykły gazetowy bełkot, jakiego wiele

    Polbank: Bank wysyła nieaktywną kartę i pin. Kartę oficjalnie można
    aktywować dzwoniąc na partyline i spowiadając się ze swoich danych
    osobowych. A drugim sposobem aktywacji jest wykonanie dowolnej operacji
    przez Internet. (Tak, naprawdę. Też nie wierzyłem, ale ostatnio sam to
    zrobiłem. Od kilku miesięcy używam karty, która nigdy nie została przeze
    mnie "formalnie" aktywowana w teleserwisie. Działa, generują się
    wyciągi, automatycznie się spłaca, nawet smsy przychodzą. W zasadzie to
    za 2 lata powinienem zareklamować wszystkie obciążenia z tej karty...)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-09-07 19:03:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-09-07 20:24, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > wyciągi, automatycznie się spłaca, nawet smsy przychodzą. W zasadzie to
    > za 2 lata powinienem zareklamować wszystkie obciążenia z tej karty...)

    Półbank twierdzi, że aktywacja karty odbywa się także podczas 1
    operacji. Wałkowaliśmy tutaj ten wątek dokładniej parę miesięcy temu.

  • 9. Data: 2010-09-07 19:41:20
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 07 Sep 2010 20:24:44 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > osobowych. A drugim sposobem aktywacji jest wykonanie dowolnej operacji
    > przez Internet. (Tak, naprawdę. Też nie wierzyłem, ale ostatnio sam to

    Bank przysyła aktywną kartę niestety.

> [...]
    > wyciągi, automatycznie się spłaca, nawet smsy przychodzą. W zasadzie to
    > za 2 lata powinienem zareklamować wszystkie obciążenia z tej karty...)

    Spróbuj, miłego procesu w którym oczywiście zostaniesz uznany winnym próby
    oszustwa/wyłudzenia (czy o co cię tam oskarżą :))

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2010-09-07 23:15:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-07 20:24, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Polbank: Bank wysyła nieaktywną kartę i pin

    Ja karty miałam w skrzynce pocztowej (list zwykły). Natomiast kopertę z
    PIN-em odbierałam na poczcie (list polecony).

    --
    animka