  • 1. Data: 2010-09-07 06:26:23
    Temat: półgroszówki, mB, EB i 4.0>4.05
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Czołem Waszmościowie.
    mB przedłużyło mL TWZ do 08.11
    Można mieć dowolną ilość mL-TWZ (4%).
    Optymalna (półgroszówkowa) ktwota, to 1050zł na jednej lokacie. W
    dodatku łatwo się je zakłada: pola "kwota pojedyńczej lokaty" i "ilość
    lokat", a więc jednym kliknięciem można rozstrzelić dowolną kwotę.
    Przy większych kwotach łącznych to może być bardziej atrakcyjne, niż RO
    w EB.
    Dla mnie to okazja do dywersyfikacji, czyli nietrzymania "prawie całej"
    kasy w jednym banku.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-09-07 07:14:56
    Temat: Re: półgroszówki, mB, EB i 4.0>4.05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "SQLwiel" <n...@c...pl> wrote in message news:i64lug$jnk$1@news.onet.pl...
> [...]
    > EB.
    > Dla mnie to okazja do dywersyfikacji, czyli nietrzymania "prawie całej"

    To powyzej 1 tys. zl mozna miec nieograniczona liczbe oszczednosciowych w
    Meritum ale na 4,5%. Dla poszukujacych czegos intereujacego mB juz kilka lat
    temu przestal byc atrakcyjna alternatywa.

  • 3. Data: 2010-09-07 07:24:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czołem Waszmościowie.
    > Przy większych kwotach łącznych to może być bardziej atrakcyjne, niż RO w

    Cos mieszasz z ta atrakcyjnoscia, gdyz z EB nawet przy wiekszych kwotach na
    kazdym z RO mozna ustawic stale zlecenie wyksiegowujace odsetki dzienne a w
    mB raczej tego nie zrobisz (zyskujesz wiecej na wiekszej ilosci
    polgroszowek, ale tracisz na procencie i na kumulacji naroslych odsetek).
    Poza tym z kilkoma lokatami po tysiacu mozna sie bawic w zakladanie, ale
    watpie zeby komus chcialo sie klikac 100 lokat i potem je likwidowac
    dysponujac np 100 tys zl?

  • 4. Data: 2010-09-07 07:29:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Poza tym z kilkoma lokatami po tysiacu mozna sie bawic w zakladanie, ale
    > watpie zeby komus chcialo sie klikac 100 lokat i potem je likwidowac
    > dysponujac np 100 tys zl?

    Szczerze mówiąc, o ile ktoś nie ma innego pomysłu na zainwestowanie tych
    środków, to ta ilość kliknięć nie wydaje mi się jakoś mocno przerażająca...
    Przecież to nie codzinnie by trzeba klikać, można odnawialne otwierać.

  • 5. Data: 2010-09-07 07:32:58
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    > odsetek). Poza tym z kilkoma lokatami po tysiacu mozna sie bawic w
    > zakladanie, ale watpie zeby komus chcialo sie klikac 100 lokat i potem

    W mB odsetki spadają na stowarzyszony eM+, więc nie kapitalizują się do
    lokaty. Zakładanie, nawet 100 lokat idzie jednym kliknięciem (no - 4-6;
    chodzi o to, że "jednym ruchem"). Likwidowanie - to 4 kliknięcia na
    każdą lokatę, a w przypadku klawiatury - to klik + 8 klawiszy (4 x (Tab
    + Enter)) (a może 5 - nie pamiętam).
    Wskazywałem tylko porównywalność z EB.
    No i jeszcze: nie każdemu klientowi mB zaoferował mL-TWZ. Też ciekawostka.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-09-07 12:35:55
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-09-07 09:32, SQLwiel pisze:
    > Krzysztof pisze:

    > Likwidowanie - to 4 kliknięcia na
    > każdą lokatę, a w przypadku klawiatury - to klik + 8 klawiszy (4 x (Tab
    > + Enter)) (a może 5 - nie pamiętam).

    Do automatyzacji polecam (ponownie) iMacros.
    Czasem trzeba je sposobem, ale sądząc z nicka - poradzisz sobie :)

  • 7. Data: 2010-09-07 13:36:56
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    SQLwiel <n...@c...pl> napisał(a):

    > Czol‚em Waszmos›ciowie.
    > mB przedluzyl‚o mL TWZ do 08.11
    > Mozna miec dowolna… ilosc‡ mL-TWZ (4%).
    > Optymalna (pol‚groszowkowa) kwota, to 1050zl‚ na jednej lokacie. W
    Dokładnie najmniejsza kwota dająca 12 groszy odsetek to 1049,38 PLNów na 4% w
    mBanku.

    Przedłużając promocję, mBank obniżył (obniży od 8go września) jednocześnie
    oproc standardowej jednodniówki - do 3%:
    http://preview.tinyurl.com/mLok-TWZ

    Ewidentnie promują wybranych klientów.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2010-09-07 22:03:57
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    On 2010-09-07 15:36, MrMrooz wrote:
    > Ewidentnie promują wybranych klientów.

    Konkretnie takich, ktorzy (wg regulaminu):
    - maja srednie miesieczne zasilenia rachunkow w okresie 01.02.2010 -
    30.04.2010 >= 2000 PLN
    - w okresie 01.02.2010 - 30.04.2010 wykonaly transakcje kartami
    debetowymi lub kredytowymi mBanku w punktach uslugowo-handlowych na >=
    3000 PLN
    - na dzien 30 maja 2010 r. posiadaja min jeden z nastepujacych produktow
    inwestycyjnych z saldem >= 1000 PLN: SFI, eMakler, lokata
    strukturyzowana, APF-Aktywny Portfel Funduszy

    --
    NotBear

  • 9. Data: 2010-09-08 02:42:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "NotBear" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > inwestycyjnych z saldem >= 1000 PLN: SFI, eMakler, lokata strukturyzowana,

    ....i moze jeszcze maja pasiaste koszule i zolte skarpetki......
    Po co ludzie podniecaja sie oferta mB skoro to samo lub lepiej mozna miec
    bez spelniania roznych warunkow?
    Generalnie oferta depozytowa mB jest kiepska od kilku lat a szczegolnie jak
    wezmie sie pod uwage, ze to bank bezplacowkowy, ktory powinien miec nizsze
    koszty i atrakcyjniejsza oferte od 'marmurkow'.

  • 10. Data: 2010-09-08 03:38:04
    Temat: Re: pĂłĹ&#65533;groszĂłwki, mB, EB i 4.0>4.05
    Od: b...@o...pl

    > mB przedluzylo mL TWZ do 08.11

    jaki to bank "mB" i co to jest "mL TWZ"?