  • 1. Data: 2007-08-14 17:54:57
    Temat: ubezp w citi
    Od: Ra <w.stopce>

    może się komuś przyda - niestrudzeni telemarketerzy z citi tym razem
    próbowali sprzedac mi ubezp na życie. Po wyrażeniu braku zainteresowania
    pani podbiła stawkę, chociaż nie wiem jaka pierwotna, 500tys za
    33zł/m-c. Nie znam owu ale wygląda nienajgorzej, teraz do kredytu w
    millennium bule 60zł za 200tys

  • 2. Data: 2007-08-14 18:02:16
    Temat: Re: ubezp w citi
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ra <w.stopce> napisał(a):

> [...]
    > pani podbiła stawkę, chociaż nie wiem jaka pierwotna, 500tys za
    > 33zł/m-c. Nie znam owu ale wygląda nienajgorzej, teraz do kredytu w

    Nic, tylko umierac ;)

  • 3. Data: 2007-08-14 18:02:23
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 4. Data: 2007-08-14 18:21:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nic, tylko umierac ;)

    Dwa razy? ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 5. Data: 2007-08-14 18:29:51
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 14 Sie, 20:21, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Dwa razy? ;)

    A jak. :) Pierwszy raz dla ubezpieczenia, a drugi raz naturalnie w
    zasłużonym wieku.

  • 6. Data: 2007-08-15 08:32:13
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:f9sqn7$82k$1@inews.gazeta.pl...
    > Nic, tylko umierac ;)

    a jakby tak dodatkowo w jakimś autokarze za granicą?
    miód malina...
    ;)

    --
    pozdrawiam