  • 1. Data: 2005-09-22 19:42:47
    Temat: tytul egzekucyjny
    Od: "mmi" <barti_barti_ale_tylko raz_napisane@tenbit.pl>

    witam
    Otoz mam taka sytuacje, iz nie zaplacilem mandatu i US postanowil zajac mi
    konto. Mowi sie trudno. Tylko, ze ja mam rachunki w Multibanku i w mBanku,a
    tytul egzekucyjny przyszedl do mnie na zajecie w BRE, pion bankowosci
    detalicznej czyli ponoc mBank to jest. Wiec moje pytanie jest takie: skoro
    mBank to co innego niz Multi i to sa wedlug tego co mowia pracownicy obi
    instytucji odrebne podmioty, to czemu na podstawie 1 tytulu zajeto mi konta
    w obu bankach? a jezeli jest to jeden bank BRE, to czemu skoro splacilem w
    multi ten tytul i odblokowano mi rachunki w mulit to w mbanku sa jeszcze
    zajete?
    pozdr.
    mmi

  • 2. Data: 2005-09-22 20:29:06
    Temat: Re: tytul egzekucyjny
    Od: trainer <t...@p...org>

    mmi wrote:
> [...]
    > multi ten tytul i odblokowano mi rachunki w mulit to w mbanku sa jeszcze

    takich wyjaśnien powinien udzielic ci bank - po prostu zadzwon!
    moim zdaniem nie mają tam efektywnej procedury obsługi takich zdarzen
    (które zapewne nie występują codziennie, a w dodatku nie stanowią
    'business opportunity') więc trzeba popchnąć "ręcznie"

    trainer

  • 3. Data: 2005-09-23 05:42:24
    Od: "mmi" <barti_barti_ale_tylko raz_napisane@tenbit.pl>

    > takich wyjaśnien powinien udzielic ci bank - po prostu zadzwon!

    dzwonilem i pani mnie przez 10 minut przekonywala, ze mbanj to co innego niz
    multibank i napewno nie jest to BRE i nie potrafila mi udzielic odpowiedzi
    na te pytania

  • 4. Data: 2005-09-23 05:49:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 07:42:24 +0200,
    osoba podpisana: mmi <barti_barti_ale_tylko>
    napisała:

    > dzwonilem i pani mnie przez 10 minut przekonywala, ze mbanj to co innego niz
    > multibank i napewno nie jest to BRE i nie potrafila mi udzielic odpowiedzi
    > na te pytania
    To spytaj się dlaczego w KRS jedno i drugie to to samo.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 5. Data: 2005-09-23 07:59:22
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Użytkownik "mmi" <barti_barti_ale_tylko raz_napisane@tenbit.pl> napisał w
    wiadomości news:43330957$1@news.home.net.pl...

    >Wiec moje pytanie jest takie: skoro mBank to co innego niz Multi i to sa
    >wedlug tego co mowia pracownicy obi instytucji odrebne podmioty, to czemu
    >na podstawie 1 tytulu zajeto mi konta w obu bankach?

    poniewaz US blokuje wszystkie konta jakie znajdzie, nigdy nie wiadomo gdzie
    szybciej pojawi sie kasa...

    BLueSKY!
    carlo

  • 6. Data: 2005-09-23 08:41:54
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dnia  Fri, 23 Sep 2005 07:42:24 +0200,
    > osoba podpisana: mmi <barti_barti_ale_tylko>

    > To spytaj się dlaczego w KRS jedno i drugie to to samo.

    Chyba w cuda wierzysz, jeśli myślisz, że _ta_pani_
    będzie wiedziała co to jest KRS ;-)

  • 7. Data: 2005-09-23 08:57:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:
    [...]

    > Chyba w cuda wierzysz, jeśli myślisz, że _ta_pani_
    > będzie wiedziała co to jest KRS ;-)

    A co mnie to przepraszam obchodzi ? Niech połączy z kimś kto wie.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 8. Data: 2005-09-23 09:19:34
    Od: maho <m...@p...net>

    mmi wrote:
> [...]
    > multi ten tytul i odblokowano mi rachunki w mulit to w mbanku sa jeszcze

    Jeżeli mnie pamięć nie myli, to Multibank to jest "BRE pion bankowości
    detalicznej", a mBank to "BRE oddział bankowości elektronicznej".

    Więc jeżeli ci zablokowali w mBanku, powinieneś się wykłócać o to że ci
    niesłusznie zablokowali (oczywiście jeżeli mam rację co do tego
    rozróżnienia).

    pozdrav

    maHo

  • 9. Data: 2005-09-23 09:36:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    skoro

    > Jeżeli mnie pamięć nie myli, to Multibank to jest "BRE pion bankowości
    > detalicznej", a mBank to "BRE oddział bankowości elektronicznej".

    mBank to BRE WBE (wydzial bankowosci elektronicznej)

    > Więc jeżeli ci zablokowali w mBanku, powinieneś się wykłócać o to że ci
    > niesłusznie zablokowali (oczywiście jeżeli mam rację co do tego
    > rozróżnienia).

    Nie ma sie o co wyklocac, oba "banki" to niesamodzielne jednostki
    organizacyjne BRE i skoro BRE dostal tytul to zablokowal wszystkie konta w
    obu "bankach".
    Jest to jeszcze jeden dowod, ze marketing klamie i od strony
    formalno-prawnej BRE, Multibank i mBank to jedna firma.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2005-09-26 16:30:44
    Od: "mmi" <barti_barti_ale_tylko raz_napisane@tenbit.pl>

    chcialem podziekowac za glosy i pochwalic sie, co z tego wyniklo
    zadzwonila do mnie pani z ksiegowosci (uwaga) mbanku i multibanku i
    przeprosila, ze nie zdjeto blokad, bo rachunki nie byly w jakims tam
    systemie do siebie podpiete i za mlinke, ktora byla niemila tez przeprosila,
    bo powiedziala, ze to dziwne, bo tam duza rotacja jest i mlinki maja
    przekazywac pytania dalej zamiast samemu odpowiadac (???)
    to chyba tyle jesli chodzi o rozdzielnosc tych bankow, tak mi sie tez
    przypomnialo, ze kiedys zajrzalem w multi panu w monitor i tam byly loga obu
    bankow w systemie i widac bylo moje wszystkie rachunki, z mbanku tez
    nie wiem po co to rozgraniczanie na sile.... moze jednak fortis?
    pozdr