  • 1. Data: 2010-02-26 08:16:11
    Temat: Re: (test) Walutomat - to dzia�a szybko i sprawnie
    Od: sorden <s...@u...pl>

    z...@o...pl wrote:

    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=waluty/section=ogol

    Ano wlasnie ;]

    --
    in

  • 2. Data: 2010-02-26 08:17:36
    Temat: Re: (test) Walutomat - to dziaĹ&#65533;a szybko i sprawnie
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Dla drobnych kwot to ten walutomat moze byc rozwiazaniem, dla kwot od 5tys
    > waluty to systemy autodealingu np. z Aliora (bo transakcja jest
    > natychmiastowa)

    Czy ten caly autodealing jest platny abonamentowo ?
    czy da sie to uruchomic dla jednej operacji ?
    jak dlugo trwa uruchamianie ?

    --
    in

  • 3. Data: 2010-02-26 10:58:12
    Temat: (test) Walutomat - to działa szybko i sprawnie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    No jako, że potrzebuje w najbliższym czasie EUR to postanowiłem sprawdzić
    w praniu jak działa walutomat. Całość odbyła się szybko i sprawnie.
    Wpłata do walutomatu 3 sesją z Aliora pojawiła się rano o 7.33 w
    walutomacie. Zlecenie zamiany 303 pln na eur trwało niecałą godzinę.
    Wypłata środków na moje konto w EUR trwała około 30 min. Także całość
    szybko i sprawnie. Smsem i mailem zostałem poinformowany o wpłacie
    pieniędzy do walutomatu oraz o zrealizowaniu zlecenia. Smsem
    potwierdziłem założenie konta oraz wypłatę środków z walutomatu na moje
    konto w EUR. A oto trochę obrazków:

    http://img72.imageshack.us/img72/3858/walutomat.png

    http://img408.imageshack.us/img408/7536/walutomat1.p
    ng

    Jak widać według BZWBK to mój dywizion 303 jeszcze zarobił ;)

    PS Jedyny mankament to taki, że znowu moje ścieżki z BZWBK się
    skrzyżowały :/

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-02-26 11:06:15
    Temat: Re: (test) Walutomat - to działa szybko i sprawnie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    >
    > Jak widać według BZWBK to mój dywizion 303 jeszcze zarobił ;)
    >
    > PS Jedyny mankament to taki, że znowu moje ścieżki z BZWBK się

    Tak z ciekawosci, to masz wplyw po jakim kursie to idzie, bo przeciez kurs
    zmienia sie w ciagu dnia, czy idzie to zawsze po NBP? a moze sam ustalasz
    widelki cenowe kiedy zlecenie sie ma wykonac?

  • 5. Data: 2010-02-26 11:17:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 12:06:15 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Tak z ciekawosci, to masz wplyw po jakim kursie to idzie, bo przeciez
    > kurs zmienia sie w ciagu dnia, czy idzie to zawsze po NBP? a moze sam
    > ustalasz widelki cenowe kiedy zlecenie sie ma wykonac?

    Przy składaniu zlecenia widzę kurs po jakim pójdzie i jeżeli mi nie
    pasuję, to mogę nie składać zlecenia. Ważność mojego zlecenia może być na
    7/10/14 dni.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-02-26 11:42:38
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 26 Lut, 12:17, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Przy składaniu zlecenia widzę kurs po jakim pójdzie i jeżeli mi nie
    > pasuję, to mogę nie składać zlecenia. Ważność mojego zlecenia może być na
    > 7/10/14 dni.

    mylisz się
    widzisz kurs obowiązujący obecnie
    transakcja może pójść po zupełnie innym, w momencie kiedy pojawi się
    zlecenie przeciwstawne

    ale i tak warto - chyba, że ktoś jest wróżką

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 7. Data: 2010-02-26 11:44:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Przy składaniu zlecenia widzę kurs po jakim pójdzie i jeżeli mi nie
    > pasuję, to mogę nie składać zlecenia. Ważność mojego zlecenia może być na
    > 7/10/14 dni.

    Ale z tego co widze na ich stronie, to system tylko podpowiada jaki jest
    kurs, ale pokazana jest zakladka, na ktorej akceptujesz zlecenie, ale nie
    kurs. Zalozmy, ze nie ma zlecenia przeciwstawnego dzisiaj, to wtedy zlecenie
    wykona sie np jutro po kursie rynkowym, kiedy ktos zlozy zlecenie przeciwne.
    Nie dziala to chyba tak jak autodealing, ze masz wyswietlony kurs i jezeli
    go akceptujesz to wymiana dochodzi do skutku dokladnie po tym kursie.

  • 9. Data: 2010-02-26 11:52:48
    Od: sorden <s...@u...pl>

  • 10. Data: 2010-02-26 12:01:57
    Od: z...@o...pl