  • 1. Data: 2010-02-26 01:56:16
    Temat: mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
    Od: z...@o...pl

    pan Tadeusz Rydzyk dzisiaj wyraził zdroworozsądkową
    opinię, że "JEŻELI" mBank jest uczciwy to zareaguje...

    i mBank zareagował. Ale czy NAPRAWDĘ jest uczciwy?...

    mają u mnie Plus za zablokowanie rachunku. Ale to za mało!

    To jest bank WSPÓŁPRACUJĄCY Z PRZESTĘPCAMI
    To jest bank IGNORUJĄCY POLSKIE PRAWO
    To jest bank IGNORUJĄCY WYROKI SĄDOWE.

    Jeśli ktoś został oszukany i wpłacił pieniądze jakiemuś
    oszustowi na konto w Inteligo, na konto w ING itp.
    to banki te *na żądanie sądu lub prokuratora* podają
    dane właściciela rachunku bankowego. A mBank tego nie robi!

    mBank zatrudnia NIEUKÓW, którzy w nie tylko w oświadczeniach
    dla prasy piszą bzdety w stylu: "Bank - zgodnie z prawem bankowym
    i ustawą o ochronie danych osobowych - nie może ujawniać osobom trzecim
    informacji o tym, kto jest właścicielem danego rachunku bankowego."

    mBank zatrudnia PRZESTĘPCÓW którzy odmawiają SĄDOWI oraz
    PROKURATOROWI podania danych posiadacza rachunku bankowego.

  • 2. Data: 2010-02-26 03:41:17
    Temat: Re: mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    z...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > mBank zatrudnia PRZESTĘPCÓW którzy odmawiają SĄDOWI oraz
    > PROKURATOROWI podania danych posiadacza rachunku bankowego.

    Ja wiem, że z Tobą trudno polemizować, ale przeginasz.
    1) Mbank zapewnił (co oczywiste), że będzie współpracował z organami
    ścigania.
    2) Mbank nie udzielił panu Tadeuszowi Rydzykowi informacji o posiadaczu
    rachunku w banku (i słusznie!)
    3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani
    organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

    W tego typu przypadkach obowiązują procedury. I pomijając wiarygodność
    pana Rydzyka, należy ich przestrzegać.

  • 3. Data: 2010-02-26 07:31:36
    Od: "f" <...@g...ij>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:6cfb.00000050.4b872a40@newsgate.onet.pl...
    > pan Tadeusz Rydzyk dzisiaj wyraził zdroworozsądkową
    > opinię, że "JEŻELI" mBank jest uczciwy to zareaguje...

    Kto jest poszkodowany?. Poszkodowany zwróci się do banku.
    Nie ma poszkodowanego? Nie ma przestępstwa. Jak akcje ESPEBEPE.w
    wydaniu wielebnego.
    Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Ma za swoje.
    Nie jest mi byznesmena dyrektora ani odrobinę żal.

    mBank procedury wykona. O to się nie martwię.

  • 4. Data: 2010-02-26 09:02:01
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    <z...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > to banki te *na żądanie sądu lub prokuratora* podają
    > dane właściciela rachunku bankowego. A mBank tego nie robi!

    Podają - komu? Mediom? Jakiemuś księdzu?

> [...]
    > i ustawą o ochronie danych osobowych - nie może ujawniać osobom trzecim
    > informacji o tym, kto jest właścicielem danego rachunku bankowego."

    Oczywiście. Dziwisz się? To może ja ogłoszę, że mnie oszukałeś (to nieprawda, ale
    przecież nieważne), i zażądam od banku opublikowania Twoich danych?

    > mBank zatrudnia PRZESTĘPCÓW którzy odmawiają SĄDOWI oraz
    > PROKURATOROWI podania danych posiadacza rachunku bankowego.

    mBank zatrudnia prawników - lepszych niż niektórzy na tym forum. Jeśli nie jesteś w
    stanie NIEZBICIE UDOWODNIĆ popełnienia przestępstwa przez pracowników mBanku, właśnie
    dopuściłeś się pomówienia.

    No i - ja bym się tak nie podniecał, kiedy sukienkowi krzyczą o pieniądzach.

    k :)

  • 5. Data: 2010-02-26 09:06:29
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message

    /ciach/

    > 3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani
    > organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

    /ciach/

    Rydzyk rozpętuje wielką kampanię pt. "mbank - złodziejski bank". Ciekawe, czy
    kiedykolwiek się dowiemy, o co naprawdę poszło.
    Jakoś dziwnie śmierdzi ta historia, trudno mi uwierzyć, że jest tak jak to się w tym
    momencie przedstawia.

    k.

  • 6. Data: 2010-02-26 11:05:46
    Od: z...@o...pl

    > Ja wiem, że z Tobą trudno polemizować, ale przeginasz.

    IMHO przegina i Rydzyk i mBank, co poniżej uzasadnię.

    > W tego typu przypadkach obowiązują procedury.
    > I pomijając wiarygodność pana Rydzyka, należy ich przestrzegać.

    Co do zasady, zgadzam się że należy przestrzegać procedur. Co więcej:
    należy przestrzegać procedur, TYM BARDZIEJ z uwagi na NIE wiarygodność
    Rydzyka i daleko posuniętą paranoję tego "prześladowanego obrońcy Polski".

    natomiast same procedury w mBanku są złe i bezprawne I WYMAGAJĄ ZMIANY.
    procedurę mBanku powinna zbadać KNF, a poniżej wyjaśnię DLACZEGO:

    > 1) Mbank zapewnił (co oczywiste), że
    > będzie współpracował z organami ścigania.

    publicznie skłamali, co oczywiste, bo oni z zasady wolą współpracować
    z przestępcami niż z państwem polskim (uzasadnienie poniżej).

    > 2) Mbank nie udzielił panu Tadeuszowi Rydzykowi informacji
    > o posiadaczu rachunku w banku (i słusznie!)

    tu się zgadzamy bo ani Rydzyk ani RM ani fundacja nie są
    podmiotami uprawnionymi do otrzymania takowej informacji

    > 3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani
    > organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

    aż tak źle nie było... Aby nie opierać się na informacjach z drugiej ręki,
    oprzyjmy się na oryginalnym nagraniu:
    http://www.radiomaryja.pl/dzwieki/2010/02/2010.02.25
    .akt01.mp3

    akurat Rydzykowi jako nie-bankowcowi i nie-ekonomiście to sie nie dziwię
    bo _każdy_ by się wq... na jego miejscu, _jako_człowieka_ ja rozumiem go i
    solidaryzuję się z nim jako z poszkodowanym (mój krytyczny stosunek do jego
    działań szkodzących Polsce i Kościołowi nie ma w tym momencie znaczenia)

    mam pretensje tylko i wyłącznie do pani "dyrektor finansowej" fundacji.
    Posłuchajcie osobiście, co ta debilka powiedziała na antenie radiowej:
    http://www.radiomaryja.pl/dzwieki/2010/02/2010.02.25
    .akt01.mp3
    Kretynka poszła do banku i pytała czy bank udzieli jej informacji!
    Rozumiem że ksiądz może się nie znać na bankowości, nawet jeśli
    jest księdzem biznesmenem! Ale &#8222;dyrektor finansowa&#8221;? Wstyd!!!
    Parafrazując nowomowę kościelną powiem, że jest to &#8222;niekompetencja
    wołająca o pomstę do organów założycielskich tej Fundacji&#8221;.

> [...]
    > organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

    > 2) Mbank nie udzielił panu Tadeuszowi Rydzykowi informacji o posiadaczu

    tak, tutaj się zgadzamy. Tadeusz Rydzyk (pokrzywdzony) nie jest podmiotem
    uprawnionym. Niestety, mBank przegina. Jak napisałem wczoraj:

> [...]

    kilka lat temu padłem ofiarą oszusta miał konto w Inteligo. Jako zwykły
    czlowiek nie znałem procedur ani przepisów (potem je wygooglowałem)

    Dzwonie do Inteligo: oczywiscie że ujawnimy panu dane tego klienta.
    - Tak? To świetnie, pójdę po długopis i kartkę. Położyłem telefon,
    szukam długopisa i kartki. Pani coś tam krzyczy: &#8222;prosze pana, niech
    pan poczeka.&#8221; Ja odpowiadam: ok, już jestem, mogę notować. Pani mówi:

    Dobrze, wyjaśnię na spokojnie. Ujawnimy te informacje ale nie
    od razu i nie bezpośrednio. "To znaczy?!" "tzn. że trzeba zgłosić
    sprawę na policji, policja musi przekazać prokuraturze, a dopiero ona
    może od nas zażądać danych posiadacza rachunku&#8221;. &#8222;I wy mi
    wyślecie list z danymi tego pana?&#8221; &#8222;Nie, my odpiszemy na list
    prokuraturowi, a sprawą zajmie się sąd i zmusi posiadacza
    rachunku żeby oddał panu pieniądze. To potrwa może miesiąc
    może rok ale na pewno odzyska pan swoje pieniądze, obiecuję
    że nasz bank pana nie zawiedzie.&#8221;

    Miałem szczęście: trafiłem na osobę
    kompetentną, miłą, uprzejmą, chętną do współpracy.
    Oszust dostał zawiasy, a ja pieniążki. Heppy End.

    Mój koleś miał mniej szczęścia, bo mBank odmówił
    _prokuraturze_ podania danych klienta, a prokuratura
    zastosowała spychologię i napisała poszkodowanemu
    że to może ma się odwoływać i coś tam coś tam a oni
    umarzają sprawę z powodu niewykrycia sprawcy.

    Koleś powiedział: &#8222;a niech się złodzieje
    Udławią, o 23 zł nie będę się szarpał&#8221;,

    I właśnie z uwagi na tego kolesia co stracił 23zł na allegro
    pozwoliłem sobie napisać ostre słowa, które _podtrzymuję_:

    IMHO zwykłemu Kowalskiemu MUSZĄ odmówić...
    IMHO także Tadeuszowi Rydzykowi MUSZĄ odmówić...
    IMHO nawet Lechowi Kaczyńskiemu MUSZĄ odmówić...

    ale PROKURATOROWI mają zasrany obowiązek odpisać pozytywnie!
    dlatego podsumowałem że:

  • 7. Data: 2010-02-26 11:24:25
    Temat: (niedo)rzecznik mBanku kłamie czy mBank zatrudnia debili?
    Od: z...@o...pl

    z informacji prasowej wynika że rachunek zablokowano i że
    obecnie wpłaty są już niemożliwe.

    Oczywiście to nieprawda, bo pan Rydzyk nie jest mi winny
    ani jednego grosika, ale _załóżmy_ że ogłosiłbym publicznie
    że Radio Maryja mnie oszukało. Czy PKO BP O/Toruń miałoby
    prawo zablokować przyjmowanie wpłat od słuchaczy radia Maryja?

    Oczywiście że NIE! Samo pomówienie to żaden powód.
    Potrzeba odpowiedniego dokumentu z prokuratury albo sądu.

    Moim zdaniem, mBank powinien po cichutku zablokować WYPŁATY
    z rachunku, ale tylko do czasu wyjaśnienia sprawy.

    I uważnie rejestrować każdą próbę wypłaty w bankomacie.
    Aby siegnąć po właściwe nagranie kamery bankomatowej.

    Jak na razie żaden organ państwowy nie wydał żadnej decyzji
    mówiącej że paranoik pan Tadeusz Rydzyk ma rację.
    Obiektywnie może być tak że albo Rydzyk mówi prawdę
    albo kłamie i to dopiero trzeba sprawdzić.

    Dlatego przypuszczam że albo pan niedorzecznik coś tam sobie
    napisał "na pałę" na kolanie i nikt tego rachunku nie zablokował
    albo mBank zatrudnia debili, którzy powinni kury szczać prowadzać!

  • 8. Data: 2010-02-26 13:48:53
    Od: z...@o...pl

    > 3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani
    > organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

    na http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100226&ty
    p=po&id=po02.txt
    jest co prawda lekko paranoiczny wtręt że "nie mozna wykluczyć
    działań agenturalnych (sic!)" ale ogólny ton wypowiedzi jest
    dużo grzeczniejszy wobec mBanku a nawet wytłuszczono zdanie,
    że "mBank zadeklarował chęć współpracy"

  • 9. Data: 2010-02-26 13:51:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > mBank zatrudnia PRZESTĘPCÓW którzy odmawiają SĄDOWI oraz
    > PROKURATOROWI podania danych posiadacza rachunku bankowego.

    Fakt jest niezaprzeczalny, ze jezeli dotyczylo by to innej znanej fundacji
    kogos wysokopostawionego, to w tepie ekspresowym nastapiloby zablokowanie
    takich kont. W przypadku Radia Maryja jest inaczej, bo niestety Polska jest
    krajem bezprawia, prawo jest tylko dla swoich, z tymi co sa niewygodni
    walczy sie na rozne sposoby.

  • 10. Data: 2010-02-26 15:51:37
    Od: "mk" <m...@o...pl>

    PRZESTAŃCIE KARMIĆ MOHEROWEGO TROLA