  • 1. Data: 2010-02-26 07:57:40
    Temat: Getin Noble - info o windykacji dla posiadaczy lokat
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Jakis czas temu mialem w Noble Banku (przez Open Finance) lokaty.
    Lokaty juz sie skonczyly i pieniedze wrocily z powrotem.
    Wczoraj przychodzi poczta tradycyjna list od Getin Noble Bank
    a w nim informacja o kosztach windykacji. W pierwszej chwili
    pomyslalem, ze moze mi cos za duzo wyplacili i teraz chca
    to odzyskac :) Ale okazuje sie, ze inni ktorzy mieli tez
    lokaty w Noble/Open Finance dostali takie samo info.
    Wydaje sie to troche dziwne zeby wysylac do osob, ktore
    kiedys mialy lokaty w banku informacje o windykacji.
    Tez takie info dostaliscie i co o tym sadzicie?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-02-26 07:58:44
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Marcin" news:hm7utl$ep0$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > kiedys mialy lokaty w banku informacje o windykacji.
    > Tez takie info dostaliscie i co o tym sadzicie?

    a co konkretnie pisze w tym liście?

  • 3. Data: 2010-02-27 09:21:46
    Od: "krakson" <krakson@WYTNIJ_TOvp.pl>

    [cytat]
    Wczoraj przychodzi poczta tradycyjna list od Getin Noble Bank
    a w nim informacja o kosztach windykacji.
    [/cytat]

    Możesz rozwinąć temat ? Wczoraj właśnie założyłem u nich lokatę via Internet.

  • 4. Data: 2010-03-01 11:41:22
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "krakson" <krakson@WYTNIJ_TOvp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a w nim informacja o kosztach windykacji.
    > [/cytat]
    >
    > Możesz rozwinąć temat ? Wczoraj właśnie założyłem u nich lokatę via

    To nic, zwykła aktualizacja tabeli opłat, którą zapewne
    wysyłali hurtowo do wszystkich klientów, bez wdawania
    się w analizy, czy dana osoba ma tylko lokaty, czy może
    również kk albo zwykłe konto.

  • 5. Data: 2010-03-09 17:06:46
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-03-01 12:41, ikarek pisze:

    > To nic, zwykła aktualizacja tabeli opłat, którą zapewne
    > wysyłali hurtowo do wszystkich klientów, bez wdawania
    > się w analizy, czy dana osoba ma tylko lokaty, czy może
    > również kk albo zwykłe konto.

    Szersze info:
    http://prnews.pl/aktualnosci/windykator-z-getin-nobl
    e-puka-do-drzwi-wlascicieli-lokat-49498.html

    Pozdrawiam,
    Marcin