  • 1. Data: 2007-03-09 07:22:08
    Temat: sygma bank
    Od: dagar <dagars@S+P+A+Mwp.pl>

    witam,
    mam pytanie do osób znających się na rzeczy :)
    przypadkiem sie dowiedziałem , iż mamy koleżanka planuje kredyt w sygma
    banku, oferta przez telefon i tak dalej, z tego co się dowiedziałam chce
    np. wziąść 2000 a fizycznie dostnie 1000, po czym jak spłąci 1000 to
    dostanie kolejny 1000 :) jakieś atkie dziwolągi,

    w każdym razie macie jakieś dośwoadczenia, coś słyszeliście o takich
    ofertach
    i ewentualnie jak się wycofać z czegoś takiego, bo wiem że coś już
    zostało podpisane, ale nie wiem co, być może tylko wniosek kredytowy,
    wieczorem bądź jutro będe wiedział więcej

    byłem na ich stronie ale tam nie ma żadnej informacji na temat
    oprocentrowania, opłat przygotowawczych, prowizji itp itd ...

    dzięki za pomoc

    pozdrawiam
    dagar