  • 1. Data: 2007-03-09 08:54:35
    Temat: [Mille KK] Ópszejmie donoszę,
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    że 24 marca br. to tez jest sobota. Zwracam uwagę tych którzy mają taki
    dzień spłaty na swoich wyciągach KK.

    KJ (a MultiBank przepraszam, że rzucałem jobami pod nosem zastanawiając
    się dlaczego przyszły przelew przesuwa mi dzień wcześniej :) )

  • 2. Data: 2007-03-09 09:08:48
    Temat: Re: [Mille KK] Ópszejmie donoszę,
    Od: RobertS <b...@X...pl>

    > że 24 marca br. to tez jest sobota. Zwracam uwagę tych którzy mają taki
    > dzień spłaty na swoich wyciągach KK.

    no to ja mam to sam, splata 24.03

    czy oni robią to specjalnie?

  • 3. Data: 2007-03-09 09:11:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    > no to ja mam to sam, splata 24.03
    >
    > czy oni robią to specjalnie?
    Nie sądzę. Raczej obstawiałbym, że
    a) generują wszystkim wyciągi na koniec miesiąca (proszę o weryfikację
    tej tezy)

    b) luty miał 28(=7*4) dni, więc jeśli miałeś spłatę w sobotę w lutym to
    będziesz miał i w sobotę w marcu ...

    KJ

  • 4. Data: 2007-03-09 09:23:55
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS napisał(a):

    > no to ja mam to sam, splata 24.03
    >
    > czy oni robią to specjalnie?

    Wszyscy mają jeden cykl rozliczeniowy.

  • 5. Data: 2007-03-09 09:24:21
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Wszyscy mają jeden cykl rozliczeniowy.

    No i napisałem bez sensu. :-)

    Jeden i TEN SAM okres rozliczeniowy.

  • 6. Data: 2007-03-09 09:26:03
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > że 24 marca br. to tez jest sobota. Zwracam uwagę tych którzy mają taki
    > dzień spłaty na swoich wyciągach KK.

    Tym razem zwróciłem uwagę. :-)

    W każdym razie za luty nie mam ani opłaty ani odsetek. Tym razem
    zleciłem przelew na piątek.

  • 7. Data: 2007-03-09 11:11:13
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wojciech Nawara wrote:

    > No i napisałem bez sensu. :-)
    >
    > Jeden i TEN SAM okres rozliczeniowy.

    Skoro wiadomo, że dla wszystkich jest jeden i ten sam to może niech ktoś
    siądzie z kalendarzem i poleci cały rok i poszuka gdzie jeszcze jakaś
    sobota się trafia.

    PS Mimo, że kk i konto w tym samym banku to zły pomysł to jakoś
    auto-spłata ma dla mnie większe znaczenie i jeden problem z głowy mniej.
    Jako, że się jeszcze na tym nie przejechałem więc nie widzę sensu żeby
    nie używać.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-04-12 16:40:39
    Temat: Re: [Raiffeisen] Ópszejmie donoszę,
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Mar 2007 09:54:35 +0100,
    osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisała:
    > że 24 marca br. to tez jest sobota. Zwracam uwagę tych którzy mają taki
    Tym razem Raiffeisen kazał niektórym przelać 28 kwietnia ...
    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW