  • 1. Data: 2007-03-09 06:47:06
    Temat: Przelewy z zagranicy? gdzie najtaniej
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    Witam temat ostatnio popularny a wiec moze ktos juz korzystał:

    Moj siostrzeniec jest za granica i chcialby przelewac pieniadze z Wielkiej
    Brytanii do Polski. Jak zrobic to najtaniej?

    1) słyszałem o Western Union - ale oni chyba biora duże prowizje i jakas
    procedura jest strasznie uciązliwa. Jak to działa? ile biorą prowizji?

    2) czy istnieje obecnie mozliwość bezpłatnego przelewania pieniędzy z
    Wielkiej brytanii do polski?

    3) jeśli nie to które banki w Polsce biorą jak najmniejsze prowizje. Ile w
    ogóle kosztuje teraz przelew z zagranicy?

    czy dobrze rozumiem że za to że na moje konto przyjdzie przelew z zagranicy
    to ja za to płacę?

    A w jakim banku w wielkiej brytanii założyć konto żeby było jak najłatwiej i
    najtaniej?

    Dzięki

  • 2. Data: 2007-03-09 10:33:29
    Temat: Re: Przelewy z zagranicy? gdzie najtaniej
    Od: "mrbravo" <d...@w...pl>

    Moj przyjacielu, takie tuzy jak Western Union omijaj szerokim lukiem, chyba
    ze chcesz aby pieniadze wyplacila osoba inna niz kiedykolwiek myslales.
    Niestety mi sie to przydazylo i wielu osobom ktore korzystaly z ich uslug.

    pozdr.

  • 3. Data: 2007-03-11 14:47:42
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Moj siostrzeniec jest za granica i chcialby przelewac pieniadze z Wielkiej
    > Brytanii do Polski. Jak zrobic to najtaniej?
    wg mnie przez https://www.moneybookers.com/app/?rid=1968410
    na ich konto przelewam bezplatnie z karty maestro
    za przelew do Polski place 2,5 funta (za przelew na konto w banku lub na
    karte visa)
    Przelew jest po 2, 3 dniach na koncie w Polsce

    > 1) słyszałem o Western Union - ale oni chyba biora duże prowizje i jakas
    > procedura jest strasznie uciązliwa. Jak to działa? ile biorą prowizji?
    przelew jest teoretycznie tego lub nastepnego dnia w Polsce (zalezy od
    wybranej opcji). Przy czym w Polsce nie oznacza na twoim koncie :(

    > 2) czy istnieje obecnie mozliwość bezpłatnego przelewania pieniędzy z
    > Wielkiej brytanii do polski?
    jezeli 2 osoby posiadaja konto na moneybookers to tak ale nalezy
    pamietac, ze wyplata z tego konta nie jest bezplatna :(

    > 3) jeśli nie to które banki w Polsce biorą jak najmniejsze prowizje. Ile w
    > ogóle kosztuje teraz przelew z zagranicy?
    duzo by gadac, gdzies ostatnio czytalem ze brytyjski HSBC mial jakas
    promocje i za mniej niz ?20 mozna miec kase na polskim koncie tego
    samego dnia

    Ale wszystko zalezy jak duze przelewy sa do zrobienia

    Robert

  • 4. Data: 2007-03-14 09:01:18
    Temat: moneybrokers
    Od: 28degres <2...@g...pl>

    Użytkownik Robert napisał:

> [...]
    > karte visa)
    > Przelew jest po 2, 3 dniach na koncie w Polsce

    Hmm..a czy na koncie moneybrokers można sie zarejestrowac z UK i podac
    konto w polskim banku? Zasilajac uprzednio konto przelewem lub czekiem
    z konta w banku w UK? ;)
    I jeszcze jedno pytanko - ile trwa rejestracja w moneybrokers - jest
    natychmiastowa czy tez jest jakas dodatkowa weryfikacja.
    Aha, i oczywiscie przelew przesylany w funtach jest przewalutowaany
    przez money brokers na odpowiednia walute (samemu dokonuje sie wyboru?).

    Pozdrawiam,
    28degres

  • 5. Data: 2007-03-14 12:26:29
    Temat: Re: moneybrokers
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    28degres wrote:

    > Hmm..a czy na koncie moneybrokers można sie zarejestrowac z UK i podac
    > konto w polskim banku? Zasilajac uprzednio konto przelewem lub czekiem
    > z konta w banku w UK? ;)

    Można bez problemu. Kiedyś znajomym opisałem tak w skrócie zobacz może
    Ci się przyda:
    http://xbartx.wordpress.com/2007/02/07/przelewanie-p
    ieniadzy-i-zakupy-na-aukcjach-internetowych/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-03-14 13:15:04
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Hmm..a czy na koncie moneybrokers można sie zarejestrowac z UK i podac
    Z UK i z PL

    > konto w polskim banku? Zasilajac uprzednio konto przelewem lub czekiem
    na konto w PL lub UK

    > z konta w banku w UK? ;)
    Tak

    > I jeszcze jedno pytanko - ile trwa rejestracja w moneybrokers - jest
    > natychmiastowa czy tez jest jakas dodatkowa weryfikacja.
    Mozna odrazu przesylac tylko trzeba pamietac, ze konto w Moneybookres (a
    nie borkers) musi byc na ta sama osobe, co posiadacz konta, karty.

    Dodatkowa weryfikacja jest potrzebna do wiekszych przelewow.

    > Aha, i oczywiscie przelew przesylany w funtach jest przewalutowaany
    > przez money brokers na odpowiednia walute (samemu dokonuje sie wyboru?).
    Sami to robia. W PL dostajesz kwote w zlotowkach.

    Robert