  • 1. Data: 2002-08-01 12:47:11
    Temat: stale zlecenie obciazenia karty platniczej
    Od: "Tadeusz Jodłowski" <t...@s...com.pl>

    Czy ktos moze mi wytlumaczyc w prostych slowach nastepujaca rzecz:

    Mam telefon w idei optimie, oraz w banku Pekao stale zlecenie na placenie
    rachunkow.
    (bank placi, do mnie przychodzi tylko faktura i biling).

    Czym to sie rozni od "stalego zlecenia obciazenia karty platniczej"?

    Chodzi o to, ze w I przypadku nie dostaje punktow idea profit za
    bezgotowkowa
    forme platnosci, a w drugim otrzymywalbym.

  • 2. Data: 2002-08-01 12:53:03
    Temat: Re: stale zlecenie obciazenia karty platniczej
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Jodłowski" <t...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunkow.
    > (bank placi, do mnie przychodzi tylko faktura i biling).

    Tu placisz ty - bank dziala w twoim imieniu.

    > Czym to sie rozni od "stalego zlecenia obciazenia karty platniczej"?

    Tu Centek sam sobie pobiera z twojej karty

    > Chodzi o to, ze w I przypadku nie dostaje punktow idea profit za
    > bezgotowkowa
    > forme platnosci, a w drugim otrzymywalbym.

    Ano taki regulamin.
    Premiuja Polecenie Zaplaty i obciazenie karty, te czynnosci ktore inicjuje
    wierzyciel.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-08-01 12:56:58
    Od: "Tadeusz Jodłowski" <t...@s...com.pl>

    > Tu Centek sam sobie pobiera z twojej karty

    Co w przypadku, gdy nie ma akurat na kocie srodkow?

    > Ano taki regulamin.
    > Premiuja Polecenie Zaplaty i obciazenie karty, te czynnosci ktore inicjuje
    > wierzyciel.

    Jaka jest wiec praktyczna roznica miedzy tymi dwoma?

    Mam eurokonto plus.
    Zlecenia stale sa darmowe.
    Jak jest z poleceniem zaplaty?
    Jak jest ze stalym zleceniem obciazenia karty platniczej?

  • 4. Data: 2002-08-01 13:06:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak jest ze stalym zleceniem obciazenia karty platniczej?

    jak masz jakas bzprowizjna chella ;)) to spokojnie...

    Ja mialem np najpierw na VC chargowa w Pekao SA obizaenie w Ideii, a potem w
    BZWBK PZ, a terz przenioslem sie do Multi z tym (w BZ kosztowalo 1 zl)

  • 5. Data: 2002-08-01 13:12:14
    Od: "Tadeusz Jodłowski" <t...@s...com.pl>

    > jak masz jakas bzprowizjna chella ;)) to spokojnie...

    Nie wiem czy sie jasno wyrazilem:
    chce wybrac najlepszy wariant placenie rachunkow ale taki,
    zeby otrzymywac punkty idea profit.
    Czyli do wyboru mam polecenie zaplaty albo
    stale zlecenie obciazenia karty platniczej.
    Karte mam zwykla, Maestro. Konto Euro+.
    Ze strony Pekao wyczytalem, ze polecenie zaplaty to
    chyba 0,6 zl? (ktos moze potwierdzic?)
    A ile obciazenie?

  • 6. Data: 2002-08-01 13:40:01
    Od: "Dariusz Buba" <d...@s...pl>

    > Czyli do wyboru mam polecenie zaplaty albo
    > stale zlecenie obciazenia karty platniczej.
    > Karte mam zwykla, Maestro. Konto Euro+.

    Nie da sie Maestro. Moga obciazyc tylko karte wypukla, a wlasciwie taka
    ktora umozliwia tranzakcje bez udzialu karty.

    > Ze strony Pekao wyczytalem, ze polecenie zaplaty to
    > chyba 0,6 zl? (ktos moze potwierdzic?)
    > A ile obciazenie?

    Obciazenie karty nic mnie nie kosztuje, a jako ze jest kredytowa, rachunki
    place o miesiac pozniej. Korzystam z VC Lukasa. Pekao ma w ofercie kilka
    kart, ktore bedzie mozna obciazyc, wiec jak tak bardzo ci na punktach zalezy
    to mozna sie o nie postarac

    Darek

  • 7. Data: 2002-08-01 13:46:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Aug 01, 2002 at 03:46:36PM +0200, amnesiac_wawa wrote:

    > Użytkownik "Tadeusz Jodłowski":

    > inicjuje
    >
    > Obciążenie karty - obciąża Twoją kartę. Polecenie Zapłaty - obciąża Twój
    > rachunek bankowy (wierzyciel ściąga środki bezpośrednio z Twojego konta).

    Dla obu instytucji sa jeszcze dwa ale:

    . transakcje moto mozesz oprotestowac (niby pz tez mozna, ale imo
    definicja protestu pz jest lepsza dla posiadacza karty)
    . najwazniejsze - oplaty za moto sa dosc duze, kwota jaka laduje w
    kieszeni merchanta jest sporo mniejsza.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-08-01 13:46:36
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

> [...]

    rachunek bankowy (wierzyciel ściąga środki bezpośrednio z Twojego konta).

    pozdrawiam
    amnesiac

  • 9. Data: 2002-08-01 13:47:07
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

> [...]

    > zeby otrzymywac punkty idea profit.
    > Czyli do wyboru mam polecenie zaplaty albo
    > stale zlecenie obciazenia karty platniczej.

    No to problem masz z głowy. Maestro nie jest kartą "wypukłą", a tylko takie
    Centertel toleruje. Zostaje Ci direct debit. Sam korzystam z tej formy
    płatności, w PKO BP. Prowizja za polecenie zapłaty w tym banku wynosi 0 zł.
    jak Jest w Pekao SA nie wiem.

    Jeśli chodzi o punkty Idei Profit, to dostajesz je niezależnie od formy
    płatności (pod warunkiem, że płacisz terminowo). Za skorzystanie z DD masz
    dodatkowo 100 pkt. od faktury. Sam policz czy Ci się to opłaca.

    pozdrawiam
    amnesiac

  • 10. Data: 2002-08-01 14:39:39
    Od: "Tadeusz Jodłowski" <t...@s...com.pl>

    > Jeśli chodzi o punkty Idei Profit, to dostajesz je niezależnie od formy
    > płatności (pod warunkiem, że płacisz terminowo). Za skorzystanie z DD masz
    > dodatkowo 100 pkt. od faktury. Sam policz czy Ci się to opłaca.

    Chodzilo mi wlasnie o te punkty z DD.
    Dodatkowej karty nie chce mi sie wyrabiac, chyba zloze polecenie zaplaty.
    Jezeli faktycznie kostuje 0,6 zl, to powiedzmy za 5 miesiecy zaplace 3 zl,
    a za 500 punktow mam np. 20 darmowych minut. Wiec sie raczej oplaca.