  • 1. Data: 2007-05-30 09:02:29
    Temat: średnie oszczędności polaków
    Od: Thiefunny <T...@g...com>

    Cześć!

    Nie jestem pewien, czy na dobrej grupie to pytanie zadaję, ale nie
    potrafiłem znaleźć bardziej adekwatnej :).

    Szukam informacji na temat średniej kwoty oszczędności zgromadzonej
    przez przeciętnego Kowalskiego w Polsce.
    Może ktoś widział takie podsumowanie/statystyki gdzieś w internecie?
    Jest sporo informacji o tym ile w sumie Polacy odłożyli, ale nie ma
    statystyk na pojedynczego ciułacza ;) - np. z podziałem na miasta czy
    regiony.

    Pzdr,
    Thiefunny

  • 2. Data: 2007-05-30 20:26:03
    Temat: Re: średnie oszczędności polaków
    Od: "acord" <a...@o...pl>

> [...]
    > Jest sporo informacji o tym ile w sumie Polacy odłożyli, ale nie ma
    > statystyk na pojedynczego ciułacza ;) - np. z podziałem na miasta czy

    http://www.netsprint.pl/serwis/news?sort_by=3&q=oszc
    z%C4%99dno%C5%9Bci&rpp=20

    Masz podane w procentach mniej więcej ile ludzi oszczędza, a poniżej ile w ogóle
    jest oszczędności. Policzysz i już będziesz wiedział.

  • 3. Data: 2007-05-31 10:10:33
    Od: Thiefunny <T...@g...com>

    > Masz podane w procentach mniej więcej ile ludzi oszczędza

    no właśnie - w procentach :), ale nie wiadomo czego procentach -
    całkowitej liczby ludności? liczby gospodarstw domowych? osob
    pelnoletnich?
    Poniewaz tego nie wiem, nie moge policzyc.

    Pzdr
    Thiefunny