  • 1. Data: 2014-12-06 14:31:18
    Temat: skarbonka w GO
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    działa komuś skarbonka w koncie skarbonkowym getin online?
    bo mnie od czasu rewolucji w getinie nie wpływają złotówki i brak historii
    operacji w skarbonce.

  • 2. Data: 2014-12-06 18:42:16
    Temat: Re: skarbonka w GO
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-12-06 14:31, m7marek pisze:
    > działa komuś skarbonka w koncie skarbonkowym getin online?
    > bo mnie od czasu rewolucji w getinie nie wpływają złotówki i brak
    > historii operacji w skarbonce.

    mi dziala i 1zl za wplyw wpadlo

    moze nie zrobiles 3 transakcji w poprzednim mies

  • 3. Data: 2014-12-06 19:38:38
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "PP" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > mi dziala i 1zl za wplyw wpadlo

    historia też?

    > moze nie zrobiles 3 transakcji w poprzednim mies

    co prawda tylko 2 tradycyjne, ale z 5 przez internet, ale te też powinno się
    wliczać.