  • 1. Data: 2014-12-05 23:25:34
    Temat: Na początku była Sygma
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Od Sygmy wszystko się stało a bez Sygmy nic
    się nie stało z tego, co się stało -- jakoś tak.

    -=-

    Sygma bank nadal staje dęba -- nadal nie daje mi
    bonu na 100 pln, choć zabrał 19 pln za kredytówkę.

    -=-

    Zadebiutowałem na tej grupie, aby pożalić się na Sygmę.
    Spodziewałem się starcia na proch, ale napisałem.

    -=-

    Tak i teraz piszę o Kiszowarze, której myślenie szło takim tokiem:

    -- biegły pisze skolioza prawowypukła kręgosłupa
    -- opiniowany nazywa to wypuklinami

    Może sędzia Marta Kiszowara naczytała się tego, co piszemy na grupach?

    samochód ciężarowy -- ciężarówka
    samochód osobowy -- osobówka
    karta kredytowa -- kredytówka
    karta debetowa -- debetówka

    Problem w tym, że na wyniku MR doktorzy nauk medycznych
    piszą 'wypuklina'. Skolioza to zupełnie coś innego.

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.mp3

    zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł kwestie tych
    wypuklin w uzasadnieniu także formułując to w sposób medyczny także
    prawowypukłej właśnie kręgosłupa tak używa to

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'