  • 1. Data: 2004-02-09 08:43:45
    Temat: skad on-line informacja o kursie EURO?
    Od: "Maciej Miguła" <m...@s...no.spam.pl>

    Mam pytanie - pracuje w firmie ktora zajmuje sie importem, stad kluczowe
    znaczenie
    dla nas ma aktualny kurs euro. Zazwyczaj otrzymuje informacje o kursie
    dzwoniac
    do mojego banku. Oczywiscie kurs bankowy (jest to BGZ) rozni sie od kursu
    sredniego. Czy istnieje jakis serwis internetowy, w ktorym kursy sa podawane
    on-line, na biezaco, tak abym mogl sobie wyswietlic jakies okienko z tym
    kursem i kontrolowac " na goraco" czy idzie w gore czy w dol?

    pozdrawiam,

    Maciej

  • 2. Data: 2004-02-09 08:52:44
    Temat: Re: skad on-line informacja o kursie EURO?
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Maciej Miguła napisał:
    > sredniego. Czy istnieje jakis serwis internetowy, w ktorym kursy sa podawane
    > on-line, na biezaco, tak abym mogl sobie wyswietlic jakies okienko z tym
    > kursem i kontrolowac " na goraco" czy idzie w gore czy w dol?

    Korzystam z tego:
    http://content.bankier.pl/stat/walutyOnLine/walutyOn
    Line_Light.html
    Mam wrzucone jako Active Desktop na pulpicie ...
    Jak wyświetla na zielona to rośnie, na czerwono spada ...

    ________
    Yareck

  • 3. Data: 2004-02-09 09:53:41
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/9/2004 9:43 AM, Maciej Miguła wrote:
> [...]
    > on-line, na biezaco, tak abym mogl sobie wyswietlic jakies okienko z tym
    > kursem i kontrolowac " na goraco" czy idzie w gore czy w dol?

    W przypadku importu korzystasz pewnie z kursów NBP (np. klient żąda
    podania nru tabeli, według którego zostaje wystawiona faktura).
    Ja korzystram z http://www.money.pl/pieniadze/nbp/srednie/ - można
    łatwo siegać do kursów historycznych, także w postaci wykresu.
    Nie jest to dokładnie to, o co pytasz (nie jest to 100% on line, w tej
    chwili jest tabela z 6-go) ale może się przydać.

    Pozdrawiam: Catbert