  • 1. Data: 2004-01-27 17:47:58
    Temat: samozadowolenie i kłamstwa w mBanku
    Od: "kamil.ostrowski" <k...@g...pl>

    Jak można stawiać się w czołówce (w dodatku na I m-scu) w rankingu eBanków pod
    względem wielkości kosztów opłaty za rachunek z TOKENEM, jeżeli takiego
    urzadzenia jak token się nie oferuje klientom. Na wszelki wypadek zadzwoniłem
    na mlinię i tylko potwierdziłem - tak oczywiście oferujemy karteczkę z kodami
    jednorazowymi ale niestety urządzenia takiego jak token - nie mamy.
    Gratuluję samozadowolenia, czy nikt z tym nie zrobi porządku?
    KO
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-01-27 19:42:10
    Temat: Re: samozadowolenie i kłamstwa w mBanku
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    lukas ekontopro wychodzi gorzej niż ekonto w obu wariantach - czemu ?

  • 3. Data: 2004-01-27 20:54:42
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    też wkurzyły mnie podwyżki w mbanku ale nie wpadaj w paranoję

    tu nie chodzi o token tylko o porównanie konta z określoną
    funkcjonalnością - jeśli do wykonywania przelewów w mbanku potrzebujesz
    karty z kodami którą mbank przesyla ci za darmo to pozyskanie tej
    funkcjonalności nic cie nie kosztuje

    ale jeśli w takim VW żeby móc robic przelewy musisz mieć token - to niestety
    koszty tego tokena trzeba wliczyc do kosztów posiadania rachunku

    polemizować można tylko i wyłacznie w przypadku np Nordei - gdzie posiadanie
    tokena jest opcjonalne - bo można go nie używać i korzystać z kodów jak w
    mbanku - w takiej sytuacji policzenie kosztów tokena jest nadużyciem ze
    strony mbanku

    natomiast ciekawe jest to w Lukasie - z jednej strony da się na upartego
    wytrzymać bez tokena - bo można sobie przelewy zdefiniować u pani w oddziale
    czy przez linię telefoniczną, z drugiej strony jednak to konto bez tokena
    jest jakby sporo mniej funkcjonalne niż ekonto w mbanku - wiec tu bym się
    akurat nie kłócił z mbankiem

    a tak czy owak - w sumie i tak wiadomo o co chodzi - jeśli robi sie
    porównanie to po to żeby pokazać że jest sie w czymś najlepszym - gdyby byli
    najsłabsi to wogóle nie byłoby sensu zamieszczać porównań

    ja tam już trochę ochłonąłem i przekalkulowałem to na zimno - w grudniu
    zrobiłem 18 przelewów - wiec 9 zł to mi sie nie kalkuluje - przenoszę sie
    póki co z przelewami do lukas banku, z kasą do vw, a mbank i tak będę
    trzymał do obsługi przychodzących przelewów bo dośc wygodne to jest u nich

  • 4. Data: 2004-01-27 21:30:31
    Od: Krystek <k...@m...e-space.pl_>

    kamil.ostrowski napisał:
> [...]
    > jednorazowymi ale niestety urządzenia takiego jak token - nie mamy.
    > Gratuluję samozadowolenia, czy nikt z tym nie zrobi porządku?

    A co mamy zrobić?

    K.

  • 5. Data: 2004-01-27 21:42:20
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Paweł" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > ale jeśli w takim VW żeby móc robic przelewy musisz mieć token - to
    niestety
    > koszty tego tokena trzeba wliczyc do kosztów posiadania rachunku

    No. Całe 0 PLN. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 6. Data: 2004-01-28 17:19:24
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv8q8h$8j2$...@n...news.tpi.pl,
    Zbyszek <z...@W...o2.pl>:
    > lukas ekontopro wychodzi gorzej niż ekonto w obu wariantach - czemu ?

    ze wzgledu na zalozenie sr. salda (osadu) 2000zl

    --
    Robert