  • 1. Data: 2008-06-20 21:44:21
    Temat: rezygnacja z debetowki w Eurobanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    czy ktos to juz przerabial?

    nie bedzie mi ww. potrzebna wiec z niej zrezygnuje...po co placic za cos z
    czego sie nie korzysta

    wystarczy zastrzec tel. i powiedziec, ze nie chce kolejnej czy bank jakos
    inaczej to sobie wymyslil?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-06-20 22:01:18
    Temat: Re: rezygnacja z debetowki w Eurobanku
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > czego sie nie korzysta
    >
    > wystarczy zastrzec tel. i powiedziec, ze nie chce kolejnej czy bank jakos

    Tez sie nad tym zastanawiam - tj nad rezygnacja.
    Chwile po zalozeniu konta w Eurobanku zdecydowalem sie na Nordea
    Spectrum - i w tej chwili troche niepotrzebnie place za dwie karty o
    zblizonej funkcjonalnosci, przy czym z Eurobankowej nie korzystam
    (platnosci robie KK, gotowke w Nordei w razie potrzeby uzupelniam przelewem)

  • 3. Data: 2008-06-21 09:07:01
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zblizonej funkcjonalnosci, przy czym z Eurobankowej nie korzystam
    > (platnosci robie KK, gotowke w Nordei w razie potrzeby uzupelniam

    no to w takim razie sprobuje z zastrzezeniem, zazwyczaj to dziala, a bank
    nie pobiera oplaty za zastrzezona karte, ktora nie byla wznawiana

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-06-23 14:30:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A da się wpłacić we wpłatomacie bez posiadania karty?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-06-24 21:26:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    " 666" g3obvf$6g2$...@n...wp.pl

    > A da się wpłacić we wpłatomacie bez posiadania karty?

    W kasie można za free.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'