  • 1. Data: 2008-06-20 23:42:55
    Temat: citi - przelewy pomiędzy rachunkami w BH
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Czy przelewy pomiędzy kontami latają online ????

    Jeśli tak, to prosiłbym od razu kogoś z kontem w citi o kontakt.

    Muszę mieć zaksięgowane jutro na rach. w citi kasę, a nie mam
    tam konta ;/
    6008

  • 2. Data: 2008-06-21 12:28:56
    Temat: Re: citi - przelewy pomiędzy rachunkami w BH
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Muszę mieć zaksięgowane jutro na rach. w citi kasę, a nie mam tam konta ;/

    Nieaktualne ;)

    W citi przelewy latają online w weekend, ale tylko na kontach
    osób fizycznych. Konta firmowe księgowane są tylko na sesjach
    elixirowych w dni robocze ;/. Są 2 otwarte placówki w polsce
    gdzie można wpaść i wpłacić pieniądze na rach w citi.

    I za razem wielkie dzięki dla jednego z grypowiczów, który nie
    znając mnie uiścił opłatę za coś w sieci na ca 2kPLN, za co
    przelewa rzecz jasna już pchnąłem ;)
    6008

  • 3. Data: 2008-06-21 12:29:24
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 21 Jun 2008 01:42:55 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Czy przelewy pomiędzy kontami latają online ????

    Podobno tak. Osobiście nie sprawdzałem.

    > Jeśli tak, to prosiłbym od razu kogoś z kontem w citi o kontakt.

    Mam konto w Citi, ale ze stanem zerowym.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki