  • 1. Data: 2008-10-19 14:52:38
    Temat: reklamy bankow
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Jak odbieracie spoty telewizyjne w kampaniach reklamowych bankow?

    Przykladowo dla mnie bardzo na plus: kampanie BZWBK i ING.

    Typowe przyklady dna to dla mnie Multibank i Getin. Bliziutko dna BPH/GE.

    Gdzies w srodku mBank i Polbank, troche lepiej Millennium, troche gorzej
    Lukas.

    marekz

  • 2. Data: 2008-10-20 11:48:23
    Temat: Re: reklamy bankow
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sun, 19 Oct 2008 16:52:38 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Jak odbieracie spoty telewizyjne w kampaniach reklamowych bankow?

    Jak dla mnie, to jedyną sensowną reklamę ma Raiffi, ale ja ogólnie to nie
    oglądam reklam :)

    T.