  • 1. Data: 2004-05-19 19:01:19
    Temat: [raiffeisen] konto lokacyjne
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    witam,

    na stronie banku nie ma informacji czy do konta lokacyjnego są wydawane
    karty płatnicze, tak samo czy można je obsługiwać poprzez internet. Jeżeli
    ktoś korzysta z w/w oferty, to proszę o kontakt.

    pozdrawiam,
    mk

  • 2. Data: 2004-05-19 19:27:12
    Temat: Re: [raiffeisen] konto lokacyjne
    Od: "Dj Tomek" <d...@g...mm.pl>

    Do rachunku w RF nie jest wyfdawana karta.Przez internet - tak; Przelewy ida
    okolo 2 dni (oststnio mi tak szedl).Poza tym, wiuekszosc za darmo. I
    ciekawostka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : jesli otrzymasz przelew na konto
    to ni nie wiesz o tym przelewie w internecie (gdzieindziej nie wiem)- znasz
    tylko kwote, nie wiesz kto , co i za co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdr, Dj T
    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:c8gaun$s56$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2004-05-19 19:38:19
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    > nie wiesz o tym przelewie w internecie (gdzieindziej nie wiem)- znasz
    > tylko kwote, nie wiesz kto , co i za co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    a na "bezpłatnym" (??) wyciągu nie pisze od kogo jest przelew?
    Czy przelewy można robić na dowolny rachunek czy musi być zawsze zestaw
    lokacyjne + osobiste?
    Może po pewnym czasie dołożą karty, tak samo było z dostępem przez
    internet - najpierw tylko oddziały a teraz już przez sieć.

    pozdrawiam,
    mk

  • 4. Data: 2004-05-19 19:42:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Kubiczek <u...@h...com> wrote:
    > Może po pewnym czasie dołożą karty, tak samo było z dostępem przez
    > internet - najpierw tylko oddziały a teraz już przez sieć.

    Moze i doloza karty ;) ale wtedy rowniez jakies oplaty ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-05-19 21:39:39
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > znasz
    > tylko kwote, nie wiesz kto , co i za co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tak jest w necie, na papierowym jest juz wszystko. Ale to oczywiscie marna
    pociecha, warto wiedziec co od kogo od razu, a nie po miesiacu (w pewnych
    przypadkach)
    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-05-21 07:53:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Marcin Kubiczek wrote:

    > a na "bezpłatnym" (??) wyciągu nie pisze od kogo jest przelew?

    jest napisane szczegółowo

    > Czy przelewy można robić na dowolny rachunek czy musi być zawsze
    > zestaw lokacyjne + osobiste?

    mozesz wplacic w oddziale i od razu przelac wplacona kwote z lokacyjnego do
    innego banku - wszystko za drmo. Takie przelewy widac w internecie szczegółowo
    *** blad ***