  • 1. Data: 2003-05-29 18:48:48
    Temat: pytanie o Inteligo
    Od: "DAVCOM" <d...@o...pl>

    Chce zalozyc konto indywidualne na Inteligo czy sie oplaca?

  • 2. Data: 2003-05-29 19:05:20
    Temat: Re: pytanie o Inteligo
    Od: "Gelbo" <g...@w...pl>

    Użytkownik "DAVCOM" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chce zalozyc konto indywidualne na Inteligo czy sie oplaca?

    nie

    --
    -----
    http://nakarte.pl bez abonamentu, bez rachunkow, bez problemu

  • 3. Data: 2003-05-29 20:07:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    DAVCOM wrote:
    > Chce zalozyc konto indywidualne na Inteligo czy sie oplaca?

    Tak, ale Inteligo a nie Tobie :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-05-29 20:07:50
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Użytkownik "DAVCOM" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chce zalozyc konto indywidualne na Inteligo czy sie oplaca?

    Tak.

  • 5. Data: 2003-05-29 21:02:13
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    DAVCOM wrote:
    > Chce zalozyc konto indywidualne na Inteligo czy sie oplaca?

    To zalezy do czego je potrzebujesz.

    - zalezy Ci na oprocentowaniu : NIE
    - duza ilosc bezprowizyjnych bankomatow : TAK
    - bezplatne przelewy przez Internet : NIE
    - mozliwosc bezplatnej wplaty gotowki na konto : TAK
    - obsluga : nie zdazyla mi sie narazic

    Ja osobiscie nie polecam. Mialem - obecnie w fazie likwidacji. Genalnie
    mnie wkurzalo w tym banku.

    - oplata za karte, ktorej ani razu nie uzylem - nie mozna zrezygnowac
    przez pierwsze dwa lata
    - oplata za prowadzenie konta ponizej 100zl
    - oplata za przelewy internetowe
    - slabe oprocentowanie w porownaniu z konkurencja i do tego progowe

    Na plus zaliczyc moge tylko :
    - szybkie zalozenie - pare dni i wszystko aktywne
    - duza ilosc bankomatow i mozliwosc wplaty na konto w placowkach PKO BP
    (nie potrzeba miec drugiego banku)

    Decyzje musisz podjac sam.

    Pozdrawiam
    Mroziu

  • 6. Data: 2003-05-29 21:11:01
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Mroziu pisze:
    >Na plus zaliczyc moge tylko :
    >- szybkie zalozenie - pare dni i wszystko aktywne
    >- duza ilosc bankomatow i mozliwosc wplaty na konto w placowkach PKO BP
    >(nie potrzeba miec drugiego banku)

    Karta do płatności w internecie, bezpłatne PZ,

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2003-05-30 05:08:26
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl>

    > Ja osobiscie nie polecam. Mialem - obecnie w fazie likwidacji. Genalnie
    > mnie wkurzalo w tym banku.

    A to jesli mozna wiedziec likwudujesz Inteligo na rzecz jakiego banku??

    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2003-05-30 07:18:22
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    Michal wrote:

    > A to jesli mozna wiedziec likwudujesz Inteligo na rzecz jakiego banku??

    A bylo to tak. Mialem konta w ING (jako marmurek), mBanku i Inteligo.
    ING poszlo do piachu po 5 latach po tym jak wprowadzili oplaty za
    przelewy internetowe (poza tym bylo OK). Inteligo idzie do piachu takze.
    Zostaje mBank (glownie za TFI i oprocentowanie, bo jakos obslugi jest
    czasami po prostu powalajace vide niesmiertelne haslo telefoniczne) a do
    tego Lukas eKonto Pro (jak narazie jestem bardzo zodowolony z obslugi -
    wszystko w dokladnie jak zostalem poinformowany tak sie dzieje - bardzo
    duzy plus odemnie dla tego Banku).

    Mroziu

  • 9. Data: 2003-05-30 13:18:18
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    > ING poszlo do piachu po 5 latach po tym jak wprowadzili oplaty za
    > przelewy internetowe (poza tym bylo OK).

    Jaka oplate? Przelewy przez internet sa bezplatne!

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 10. Data: 2003-05-30 14:14:37
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    Pit wrote:

    > Jaka oplate? Przelewy przez internet sa bezplatne!

    Byly bezplatne do 29.04.2003. Teraz przelewy do innych bankow kosztuja
    1PLN za sztuke. Wewnatrz ING dalej za free. Taki maly szczegów w TOiP.

    Mroziu