  • 1. Data: 2003-05-29 19:12:03
    Temat: [mBank, FIO] konwersja jednostek zakupionych w SFI
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Witam!

    Mam pytania, byc moze problem ten pojawil sie juz na tym forum, jesli tak,
    to przepraszam i prosze o odpowiedni link.
    Chodzi mi o mBank i jego supermarket FI. Chcialbym kupic jednostki
    jakiegos FIO przez ten supermarket - bez prowizji, np. w SEBie. W SEBie mam
    juz rejestr i po kupieniu jednostke przez mBank zostaje otwart rejestr i
    jest on widoczny po zalogowaniu przez SEB czy OFI. Chcialbym dokonac
    konwersji tych bezprowizyjnych jednsotek zakupionych przez mBank na
    rejestr, ktory wczesniej otwarlem nie_przez_mBank. W tej chwili zakup
    jednostek w SEBie nie_przez_mBank wiaze sie z prowizja. Czy za te konwersje
    jednostek zaplacy zwykla prowizje od nabycia jednostek?
    Pozdrawiam,

    Nik, z gory wdzieczny za odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-05-29 19:39:43
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Uzytkownik "Nikodem Kuźnik" <n...@W...albatros.gliwice.pl> napisal w
    wiadomosci news:bb5m31
> [...]
    konwersje
    > jednostek zaplacy zwykla prowizje od nabycia jednostek?

    rejestr mbankowy - nie ma nic wspolnego z tym juz posiadanym i nie ma
    mozliwosci konwersji pomiedzy nimi

  • 3. Data: 2003-05-29 20:54:40
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Krab wrote:

> [...]
    > Chcialbym dokonac
    > konwersje
    >
    > rejestr mbankowy - nie ma nic wspolnego z tym juz posiadanym i nie ma
    O, tego nie wiedzialem, to jest wystarczajaca informacja, dziekuje!

    Pozdrawiam,

    Nik