  • 1. Data: 2004-11-21 00:11:52
    Temat: przelew zagraniczny - jak najtaniej?
    Od: "darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak, najtaniej, przetransferować pieniądze za granicę?

    Do wyboru mam 3 metody:
    Money Transfer
    Money order / Cashiers check
    Personal check

    , niestety żaden z banków (mbank, Inteligo Pko BP) w których mam konta nie
    umożliwia dokonania przelewu zagranicznego.

    Chodzi o kwotę ok 350 AUD, czyli ok 870 zł. - najistotniejsze jest dla mnie
    jak najniższy koszt operacji.
    Będę wdzięczny za wszelkie porady.

  • 2. Data: 2004-11-21 09:00:57
    Temat: Re: przelew zagraniczny - jak najtaniej?
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

> [...]
    > umożliwia dokonania przelewu zagranicznego.
    >
    > Chodzi o kwotę ok 350 AUD, czyli ok 870 zł. - najistotniejsze jest dla
    money transfer to chyba przelew bankowy

  • 3. Data: 2004-11-21 16:24:43
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Aukcja?
    To spróbuj bidpay.com
    JaC

  • 4. Data: 2004-11-21 22:21:30
    Od: "darek" <d...@p...onet.pl>

    Bidpay.com - wszystkoładnie pięknie, tyle że gdy podaję numer mojej e-karty
    z mbanku to:
    We're sorry, we're unable to process your transaction as your credit card
    has been declined.

    * Please note that not all Credit or Debit card issuing banks allow
    international purchases. If you have questions about whether your card will
    work for international payments, please contact your card issuer at the
    number on the back of your card.

    :-((

  • 5. Data: 2004-11-22 08:59:02
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "darek" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > work for international payments, please contact your card issuer at the

    Spróbuj wysłać na adres kontaktowy podany na stronie Bidpay'a coś w tym
    stylu:

    " My card is for Internet and MOTO transactions only. If you do not
    process the transaction as an electronic commerce or MOTO merchant (with
    proper indicators in the authorisation request), my bank will decline
    the transaction. In other words, if you send the authorisation request
    as if it was a standard key entered transaction, there will be no
    approval. Please check if you process the transaction properly. Please
    contact k...@m...com.pl for any additional information."

    Prawdopodobmnie źle próbują wysłać zapytanie o autoryzację...

    Opisz oczywiście o jaki numer aukcji chodzi, itd.

    PS: odpisuj *POD* cytatem...

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions