  • 11. Data: 2010-03-28 13:05:54
    Temat: Re: przekroczenie limitu na kk Alior...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 22:16:17 +0100, RobertS napisał(a):

    > jak w temacie: że tak sobie zacytuję znaną krajową piosenkarkę, "jak to
    > się mogło stać"?
    >
    > wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i
    > wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł; zgodnie z TOiP bank może mnie
    > obciążyć opłatą karną w wysokości 45 zł chociaż przekroczenie zauważyłem
    > i następnego dnia zostało spłacone

    Z moich obserwacji często w empiku, pawle i gawle transakcję idą off i to
    nawet na kilkadziesiąt pln, więc raczej nie trudno wyjechać poza bandę.

    Xenocide

  • 12. Data: 2010-03-28 13:23:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-03-28 15:05, xbartx pisze:
    > Z moich obserwacji często w empiku, pawle i gawle transakcję idą off i to
    > nawet na kilkadziesiąt pln, więc raczej nie trudno wyjechać poza bandę.

    Ale w gruncie rzeczy bank jak będzie chciał to może opłatę przywalić i tyle.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2010-03-28 15:48:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mithos pisze:

    > Ale w gruncie rzeczy bank jak będzie chciał to może opłatę przywalić i
    > tyle.

    w mojej okolicy PiP online, a przekroczenie spowodowane transakcją w MKL
    w Karpaczu (autoryzacja 3F), natomiast mam w okolicy sklep mięsny (bdb
    wyroby), w którym na slipie drukuje się kod 1K...co on oznacza?

    --
    pozdrawiam
    RobertS