  • 1. Data: 2005-05-05 12:17:23
    Temat: prowizje
    Od: "******" <k...@g...pl>

    Mam pytanie czy bank moze tak sobie z dnia na dzien zmienic oplaty za
    prowadzenie rachunku i nie musi o tym powiadamiac klientow?

  • 2. Data: 2005-05-05 12:20:10
    Temat: Re: prowizje
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ****** <k...@g...pl> wrote:
    > Mam pytanie czy bank moze tak sobie z dnia na dzien zmienic oplaty za
    > prowadzenie rachunku i nie musi o tym powiadamiac klientow?

    Nie.
    Ale za to w regulaminie masz dokladnie zapisane sposoby powiadamiania
    klienta.
    A co - w VW Banku direct zaskoczyly Cie oplaty? :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-05 12:37:02
    Od: "******" <k...@g...pl>

    wlasnie vw
    dopiero co konto zalozylem tydzien temu dostalem pakiet startowy a tam
    wyraznie pisze zero powizji a dzis pierwsze logowanie i widze 5zl zaleglych
    prowizji
    no i co by tu zrobic?

  • 4. Data: 2005-05-05 12:49:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ****** <k...@g...pl> wrote:
    > no i co by tu zrobic?

    a) zaplacic, zamknac konto i dac sobie spokoj.
    b) uzywac tego rachunku
    c) robic awanture gdzie sie da i tracic czas ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-05-05 13:07:35
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-05 14:37, ****** wrote:

> [...]
    > wyraznie pisze zero powizji a dzis pierwsze logowanie i widze 5zl zaleglych

    Zaczynają się pojawiać ci nieświadomi co zakładali sobie bezpłatne konto
    a mają płatne 5pln. Kto wie może masz mój token? :)

    --
    Peet

  • 6. Data: 2005-05-05 19:44:25
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "******" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie czy bank moze tak sobie z dnia na dzien zmienic oplaty za
    > prowadzenie rachunku i nie musi o tym powiadamiac klientow?

    Zgodnie z decyzjami UOKiK bank ma obowiązek dostarczyć nową TOiP. Inaczej
    zmiany nie obowiązują. Zapisanie w regulaminie, że TOiP jest dostępny na www
    lub w oddziale nie zmienia sytuacji - jest to zapis naruszajćy zbiorowe
    interesy klientów.