  • 1. Data: 2003-02-10 08:05:43
    Temat: problem-bank PKO BP - zwrot pieniedzy
    Od: "Markoff" <m.kowalczyk2[SPAM]@wp.pl>

    Dzien dobry,
    bardzo prosze o problem w nastepujacej sprawie. Wiem ze ewno bylo nie raz,
    ale jestem pod murem i nie moge nic znalezc (z nerwow pewnie).
    Do mojej Zony zadzwonila Pani z banku PKO BP, w ktorym od dwoch lat juz nie
    mamy konta (bylo wspolne). Ze mna nie chciala rozmawiac - domagala sie
    telefonu do zony.
    Otoz Pani twierdzi, ze na nasze konto wplynelo nie nasze prawie 1000 zl (dwa
    lata temu - po kilka drobniejszych wplat) i teraz ktos domaga sie zwrotu.
    Pani mowi, ze po prostu te pieniadze sobie przywlaszczylismy i trzeba oddac.
    Szczerze powiem, ze jestem troche przestraszony.
    Dodam, ze ze wzgledu na charakter mojej pracy troche nie panuje nad wplywami
    na konto (nie zawsze wiem od kogo i za co - ktora rata platnosci itp - stad
    te dodatkowe pieniadze nie wzbudzily zadnego mojego zdziwienia).
    Troche wydaje mi sie, ze to jednak ich wina - i minely juz 2 lata!
    Co mam zrobic? Prosze o pomoc.

    MarkOff

  • 2. Data: 2003-02-10 08:12:14
    Temat: Re: problem-bank PKO BP - zwrot pieniedzy
    Od: "Markoff" <m.kowalczyk2[SPAM]@wp.pl>

    dodam jeszcze, ze pieniadze oczywiscie chce oddac, jesli sa nie moje, ale
    jak mam to rozegrac - no i czy za balagan, ktos nie powinien
    odpowiedziec --- dziwi mnie, ze Pani dzwoni do mojej Zony, a ze mna nawet
    nie chce rozmawiac (pytalem sie czy cos przekazac, bo konto bylo wspolne).
    Tak jakby myslala, ze z Zona pojdzie jej latwiej.
    Czy bede placil odsetki za blad banku?

    Z gory dziekuje za uwagi.

    PS. W archiwum znalazlem tylko casus osoby ktora nie chciala oddac pieniedzy
    i sie tym chwalila. Ja chce oddac, ale nie chce odpowiadac za blad banku -
    ponadto kto mi zwroci zdrowie (troche sie zdenerwowalem) i koniecznosc
    wizyty w dosc odleglym teraz banku (w miedzyczasie byla przeprowadzka....)

  • 3. Data: 2003-02-10 08:42:29
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > te dodatkowe pieniadze nie wzbudzily zadnego mojego zdziwienia).
    > Troche wydaje mi sie, ze to jednak ich wina - i minely juz 2 lata!

    Witaj

    Rozmawialam z kolega, ktory wg mnie zna sie na roznych bankowych sprawach.
    I:
    - oddac musisz, ale niech bank udowodni, ze to nie twoje.
    - poza tym najlepiej gdybys wymusil na banku jakies pisemko, ze to nie twoje
    pieniadze i wzywaja cie do zwrotu
    - a odsetki bedzie musial zaplacic bank

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-10 09:36:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Markoff <m.kowalczyk2[SPAM]@wp.pl> wrote:
    > Co mam zrobic? Prosze o pomoc.

    Zarządać informacji na piśmie.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-02-10 09:37:06
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Vei <a...@g...pl> wrote:
    > Rozmawialam z kolega, ktory wg mnie zna sie na roznych bankowych sprawach.
    > I:
    > - oddac musisz, ale niech bank udowodni, ze to nie twoje.
    Nie bank, a ten, czyje pieniądze są.

    > - poza tym najlepiej gdybys wymusil na banku jakies pisemko, ze to nie twoje
    > pieniadze i wzywaja cie do zwrotu

    Dokładnie, na gębę to niech sobie bank umowy kredytowe zawiera.

    > - a odsetki bedzie musial zaplacic bank
    Istotnie.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-02-10 09:49:17
    Od: "Markoff" <m.kowalczyk2[SPAM]@wp.pl>

    Dziekuje wszystkim -- chyba juz wiem co robic. Mysle jeszcze o pojsiu na
    spotkanie z kamera wideo lub dyktafonem (analogowym :) ) - oczywiscie
    jawnie --- i zaproszeniem na rozmowe kierownika (od razu, co bede z
    niedysponentka gadac)..
    ale spoko, troche mi juz przechodzi oburzenie
    dzieki za rady.

    Markoff

  • 7. Data: 2003-02-10 11:10:58
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Markoff napisał(a):

> [...]
    > Pani mowi, ze po prostu te pieniadze sobie przywlaszczylismy i trzeba oddac.
    zadzwoni do banku i powiedz ze kase oddasz ale po potraceniu swoich
    kosztow
    przelewu i 10% znaleznego - to ich powinno troche zastopowac
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt