  • 1. Data: 2007-02-05 10:09:07
    Temat: potwierdzenia wykonania przelewu!!!
    Od: "Józef " <j...@W...gazeta.pl>

    W jakich znanych wam bankach istnieje możliwość samodzielnego oddrukowania
    sobie potwierdzenia przelewu (lub wtórnika bo tak to się chyba nazywa).

    Znane mi osobiście banki wypadają tak:

    Kredyt Bank &#8211; istnieje taka możliwość
    Lukas Bank &#8211; NIE
    Mbank &#8211; NIE
    BPH &#8211; TAK
    Inteligo &#8211; TAK
    Raiffeisen &#8211; TAK

    Dlaczego więc w Lukasie i mbanku nie ma takiej możliwości &#8211; czy w dzisiejszej
    dobie dostępu 24 h do rachunku naprawdę takim problemem jest udostępnienie
    takiej opcji ?

    Dlaczego te banki stosują płatne potwierdzenia wykonania przelewu? Czym to
    jest podyktowane?

  • 2. Data: 2007-02-05 10:13:47
    Temat: Re: potwierdzenia wykonania przelewu!!!
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Mbank &#8211; NIE

    jak to nie ma?
    przeciez masz opcje "wydruk potwierdzenia"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-05 10:41:31
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]

    > takiej opcji ?
    >
    > Dlaczego te banki stosują płatne potwierdzenia wykonania przelewu? Czym to

    W mBanku mozna wydrukowac potwierdzenie, ale dopiero wtedy, kiedy
    przelew zostanie zrealizowany (wyjdzie z banku ktoras z sesji elixiru)

  • 4. Data: 2007-02-05 11:03:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > W mBanku mozna wydrukowac potwierdzenie, ale dopiero wtedy, kiedy
    > przelew zostanie zrealizowany (wyjdzie z banku ktoras z sesji elixiru)

    i dobrze, moglbys komus wydrukowac potwierdzenie przelewu, ktory nie
    wyszedl = takiego, ktory mozna jeszcze cofnąć...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2007-02-05 14:02:32
    Od: "radbilcz" <e...@c...barg.cy>

    > i dobrze, moglbys komus wydrukowac potwierdzenie przelewu, ktory nie
    > wyszedl = takiego, ktory mozna jeszcze cofnąć...
    dokladnie

  • 6. Data: 2007-02-05 16:17:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 05 Feb 2007 12:03:50 +0100, w <eq72vk$psf$7@node4.news.atman.pl>, RobertS
    <r...@x...pl> napisał(-a):

    > i dobrze, moglbys komus wydrukowac potwierdzenie przelewu, ktory nie
    > wyszedl = takiego, ktory mozna jeszcze cofnąć...

    A można było zrobić jak w VWB -- wydrukować natychmiast potwierdzenie przelewu,
    który jeszcze nie wyszedł, ale którego już nie można cofnąć...

  • 7. Data: 2007-02-07 19:34:23
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > A można było zrobić jak w VWB -- wydrukować natychmiast potwierdzenie przelewu,
    > który jeszcze nie wyszedł, ale którego już nie można cofnąć...

    To ja juz wole nie moc wydrukowac potwierdzenia a jednak moc anulowac
    przelew... Wazniejsza jest chyba taka mozliwosc?

    pozdrawiam

    dwr

  • 8. Data: 2007-02-09 20:52:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 07 Feb 2007 20:34:23 +0100, w <4...@n...home.net.pl>, dwr
    <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> napisał(-a):

    > To ja juz wole nie moc wydrukowac potwierdzenia a jednak moc anulowac
    > przelew... Wazniejsza jest chyba taka mozliwosc?

    Mnie w VWB nie była potrzebna, ale w mBanku czasem z niej korzystałem. Widać
    brak takiej możliwości podświadomie wymusza ostrożność :).