  • 1. Data: 2007-02-05 10:06:45
    Temat: karta walutowa
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Jest jakiś bank wydający kartę powiązaną z rachunkiem walutowym?
    Konkretnie interesuje mnie EUR lub CHF.

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2007-02-05 10:30:19
    Temat: Re: karta walutowa
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości
    > Jest jakiś bank wydający kartę powiązaną z rachunkiem walutowym?
    > Konkretnie interesuje mnie EUR lub CHF.

    NP. BZWBK

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 3. Data: 2007-02-05 19:18:19
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Poszukaj w archiwum. Eurowe karty w ofercie mają tylko WBK (MC) i ING
    (Maestro).
    Można jeszcze podpiąć kartę Citi, ale rachunek w euro jest obciążany
    tylko przy wypłatach z bankomatu.

    O CHF nic nie wiem,

    MichalL

  • 4. Data: 2007-02-05 19:27:32
    Od: "Sokół" <s...@g...com>

    Ostatnio Kredyt Bank wprowadził kartę powiązaną z kontem walutowym
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 5. Data: 2007-02-06 17:55:16
    Od: "Pako" <j...@n...pl>

    Zdecydowanie polecam tą: http://dlaciebie.bzwbk.pl/11102

    Dla niektórych może być duzym plusem fakt, że jest to karta wypukła.

    No i karty wubeku maja chipa :)

    Pzdr