  • 1. Data: 2003-11-03 07:24:01
    Temat: poszukiwania \"dobrego\" banku
    Od: <k...@o...pl>

    Mam założone konto w BZ WBK, nie jestem jednak zadowolona z usług tego banku i
    chcialabym założyć osobiste konto w innym. Tylko w jakim?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-11-03 07:34:26
    Temat: Re: poszukiwania \"dobrego\" banku
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo4vqh$f66$...@p...wcss.wroc.pl,
    Użytkownik <k...@o...pl>:
    > Mam założone konto w BZ WBK, nie jestem jednak zadowolona z usług
    > tego banku i chcialabym założyć osobiste konto w innym. Tylko w
    > jakim?

    A z jakich uslug bankowych chcesz korzystac, bo to bardzo zalezy?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-03 11:26:13
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert napisał:
    > bo4vqh$f66$...@p...wcss.wroc.pl,

    > A z jakich uslug bankowych chcesz korzystac, bo to bardzo zalezy?

    Albo tak: Dlaczego niejesteś zadowolona?

    Odpowiedz na to pytanie może pozwolić na ustalenie z usług jakiego banku
    była byś zadowolona.

  • 4. Data: 2003-11-03 12:30:21
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam założone konto w BZ WBK, nie jestem jednak zadowolona z usług tego
    banku i chcialabym założyć osobiste konto w innym. Tylko w jakim?
    > --

    Ta grupa specjalizuje sie w bluzganiu na kazdy bank.
    Jesli ktos pisze cos pozytywnego o banku to albo jest podejrzewany o
    tworzenie jego pozytywnego
    wizerunku na zlecenia albo odsylany do psychiatry.
    Jakikolwiek bank wymienisz jako pozytywny to zaraz znajdzie sie mnostwo
    anegdot o zlym traktowaniu w tym
    banku czy dowodow na to ze dany bank ma oferte gorsza od innego.

    PiotR