  • 1. Data: 2003-11-03 07:42:36
    Temat: Aktywacja listy hasel jednorazowych w mBank-u
    Od: "Artur" <a...@k...chip.pl>

    Mam problem z aktywacja listy hasel jednorazowych. Czy moze mi ktos w tym
    pomoc.

    --
    Artur
    mailto:m...@N...k-ow.net

  • 2. Data: 2003-11-03 07:47:37
    Temat: Re: Aktywacja listy hasel jednorazowych w mBank-u
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3fa606eb$...@n...vogel.pl,
    Artur <a...@k...chip.pl>:
    > Mam problem z aktywacja listy hasel jednorazowych. Czy moze mi ktos w
    > tym pomoc.

    Opisz nature problemu, bo jasnowidz chwilowo na urlopie ;)

    Jesli pierwsza, musisz zadzwonic na mLinie.
    Nastepna mozesz ale nie musisz samodzielnie w WWW.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-03 08:00:31
    Od: "Artur" <a...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jesli pierwsza, musisz zadzwonic na mLinie.
    > Nastepna mozesz ale nie musisz samodzielnie w WWW.

    Jest to pierwsza lista hasel. Czy jesli poraz pierwszy chce aktywowac liste
    hasel, to musze to robic za pomoc mLini?

    --
    Artur Penar
    mailto:m...@p...fm

  • 4. Data: 2003-11-03 08:04:43
    Od: "Bob" <b...@w...pl>

> [...]
    liste
    > hasel, to musze to robic za pomoc mLini?

    obowiazkowo

    pozdrawiam
    Bob

  • 5. Data: 2003-11-03 08:17:51
    Od: "Artur" <m...@j...k-ow.net>

    Użytkownik "Bob" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > liste

    > obowiazkowo
    >
    > pozdrawiam
    > Bob

    Dzieki za wszelka pomoc. Juz wszystko wiem.
    Pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2003-11-04 12:23:21
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Artur" <m...@j...k-ow.net> napisał w wiadomości

    > Dzieki za wszelka pomoc. Juz wszystko wiem.

    A wystarczyło przeczytać tekst, który jest dołączony do listy haseł.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara