  • 1. Data: 2003-05-30 06:35:31
    Temat: ponownie Inteligo
    Od: "DAVCOM" <d...@o...pl>

    Wiec jesli nie Inteligo to jaki inny bank???

  • 2. Data: 2003-05-30 07:15:13
    Temat: Re: ponownie Inteligo
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Może http://www.vwbankdirect.pl

  • 3. Data: 2003-05-30 07:23:15
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    DAVCOM wrote:
    > Wiec jesli nie Inteligo to jaki inny bank???

    A na czym Ci konkretnie zalezy? Podaj szczegoly.

    Mroziu

  • 4. Data: 2003-05-30 12:35:12
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <bb6u1r$p5s$1@news.onet.pl> DAVCOM wrote:

    > Wiec jesli nie Inteligo to jaki inny bank???

    tez mam taki problem, szukam banku co daje duże %
    troche darmowych bankomatów i brak opłat za prowadzenie konta

    Vwbankdirect i mbank odpadli ze względu na procedury otwierania kont

    lg petro i millenium mają tak fatalne strony ze nie działają poprawnie w
    mojej Mozilli Firebird (w millenium nie podoba się moja identyfikacja -
    znaczy nie moja ale przeglądarki , którą (omawianą identyfikacje)troche
    zmieniłem wzgledem defaultowej. Ale wole poszukać innego banku niż
    zmieniać moją identyfikacje (uparty jestem, nie? ;)

    Więc zostaje mi chyba lukas bank, choc jakoś nie jestem przekonany do tego
    wyboru ...
    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 5. Data: 2003-05-30 13:47:06
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    DAVCOM <d...@o...pl> napisał(a):

    > Wiec jesli nie Inteligo to jaki inny bank???

    Ja osobiście bardzo sobie cenię połączenie mBank + Inteligo.

    Z mojego punktu widzenia zalety rozkładają sie następująco:

    0. Darmowe prowadzenie obu kont

    mBank (traktuję jako konto podstawowe)

    1. Darmowa VE z dostępem do Euronetu, co jest świetnym uzupełnieniem Inteligo

    2. Darmowe przelewy, których robię po kilkanaście miesięcznie

    3. Możliwość inwestowania w fundusze

    4. Możliwość uzyskania kredytu w rorze i kredytu hipotecznego

    Inteligo

    1. Tania VE z możliwościa korzystanie z bankomatów PKO BP - duża liczba i za
    free.

    2. Możliwość zdjęcia ogranicznika wypłaty, co może się od czasu do czasu
    przydać.

    3. Możliwość wpłat za free - nie korzystałem, ale świadomość że można mnie
    uspokaja :^)

    W mBnku można jeszce uzyskać wypukłą kartę, ale KK akurat mam w BZWBK, a
    wcześniej w Lukasie.

    Miłego dnia

    Tomek

  • 6. Data: 2003-05-30 14:23:31
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > 1. Tania VE z możliwościa korzystanie z bankomatów PKO BP - duża liczba i
    za
    > free.

    kosztuje 0,99zl na miesiac tak?

    pzdr,
    michal

  • 7. Data: 2003-05-30 14:29:49
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Michał <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > za
    >
    > kosztuje 0,99zl na miesiac tak?

    Tak.

    Tomek

  • 8. Data: 2003-05-30 15:33:28
    Od: "Artur" <a...@p...pl>

> [...]
    > zmieniłem wzgledem defaultowej. Ale wole poszukać innego banku niż
    > zmieniać moją identyfikacje (uparty jestem, nie? ;)

    raczej zabawny - przedkladac lepsza (dla Ciebie) przegladarke nad bank..
    --
    Artur

  • 9. Data: 2003-05-30 19:49:57
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <bb7tks$38f$1@nemesis.news.tpi.pl> Artur wrote:

    > raczej zabawny - przedkladac lepsza (dla Ciebie) przegladarke nad bank..

    gdybyś raczył używać polskich liter i wstawić normalny
    delimer sygnatury ...

    ale co do banku jak na wstępie mówi, ze nie lubi mojej przeglądarki to
    co będzie potem jak do nich zadzwonie to powiedzą ze nie chcą zemną
    rozmawiać bo mam nieładną barwe głosu

    mamy jako taką konkurencje i niech banki się martwią tym by dostosować
    oferte do wymogów klienta a nie odwrotnie

  • 10. Data: 2003-05-31 22:09:28
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    rmrmg wrote:
> [...]

    Kwestia kosztów. To się bankowi zapewne nie opłaci.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl