  • 1. Data: 2003-05-30 06:29:46
    Temat: opłaty w BSK
    Od: t...@p...onet.pl

    Kombinują z opłatami i kombinują, w końcu "zadbali" o klientów:

    Szanowny Panie.
    Według obowiązującej w ING Banku Śląskim - od 29 kwietnia br. -
    tabeli opłat i prowizji, przelew do innego Banku za
    pośrednictwem bankowości elektronicznej kosztuje 1 zł.
    [...]

    wcześniej oczywiście bezpłatnie (konto standart , taryfa 2)

    Gdzsieś 3 lata temu zamówiłem sobie HomeCache'a, odkąd jednak pojawił się
    system BskOnline, nie korzystam. Wczoraj niespodzianka na koncie, 5 zł opłaty
    za HomeCache'a, Wg tabeli opłat - opłata miesięczna.

    Z HomeCache'a zrezygnować się nie da przez internet, dlaczego - nie wiadomo,
    jestem przecież identyfikowany użytkownikiem, hasłem i kluczem.

    "Pański system Home Cash widnieje nadal jako aktywny - jeśli
    więc nie korzysta Pan z niego proszę zgłosić ten fakt w Oddziale
    Banku, który prowadzi Pański rachunek"

    Śląski na psy schodzi....

    T.

  • 2. Data: 2003-05-30 06:35:47
    Temat: Re: opłaty w BSK
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "Pański system Home Cash widnieje nadal jako aktywny - jeśli
    > więc nie korzysta Pan z niego proszę zgłosić ten fakt w Oddziale

    No to witaj w klubie ;-)
    Nie wiem czy czułem pismo nosem - pewnie nie ;-) Rok temu zrezygnowałem z
    HomeCasha ze względów bezpieczeństwa - nie korzystam, więc po co zostawiać
    dodatkową furtkę (nawet hipotetyczną). Złożyłem więc w oddziale stosowne
    pismo - tak tak, rok temu, jak nie więcej.
    I też mnie uraczyli opłatą za HomeCash. W poniedziałek idę do oddziału...
    @#$%*@#!

    RJCz

  • 3. Data: 2003-05-30 06:42:51
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > pismo - tak tak, rok temu, jak nie więcej.
    > I też mnie uraczyli opłatą za HomeCash. W poniedziałek idę do oddziału...

    Próbuje sprawe załatwić przez Online'owy mechanizm komunikacji z bankiem. Bez
    jaj, dużo poważniejsze sprawy wykonuje zdalnie, np przelewy, a tu z taka
    duperela mam leciec do oddziału ?

    Jestem klientem od 3 lat, chyba się na tym skonczy. Aby zrezygnować z ich
    obłśugi, też zapewne będe musiał leciec do oddziału i wypełniać mase
    biurokratycznych druczków :(

    T.

  • 4. Data: 2003-05-30 07:22:36
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > system BskOnline, nie korzystam. Wczoraj niespodzianka na koncie, 5 zł opłaty
    > za HomeCache'a, Wg tabeli opłat - opłata miesięczna.

    To teraz wszystko jasne. To juz wiem dlaczego zniknelo mi 11PLN przy
    zamykani konta.

    6PLN za prowadzenie i 5PLN za HomeCash. Szkoda ze sie nie dopytalem za
    co to. Teraz juz za pozno :(. Dobrze ze juz mnie takie szczescie nie
    spotka bo juz nie mam tam konta :D

    Mroziu

  • 5. Data: 2003-05-30 07:40:28
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    Bez
    > jaj, dużo poważniejsze sprawy wykonuje zdalnie, np przelewy, a tu z taka

    Otrzymałem odpowiedź mailem od ING - proszę sprawę wyjaśnić w oddziale -
    więc #$%@#!
    RJCz

  • 6. Data: 2003-05-31 08:08:02
    Od: t...@p...onet.pl

    > Otrzymałem odpowiedź mailem od ING - proszę sprawę wyjaśnić w oddziale -
    > więc #$%@#!

    Próbowałem 2 razy. Jak uprzejmie miec klienta w d. ? Zapytac w ING :)

    2ga odp:
    "Uprzejmie informuję, że rezygnacja z użytkowania systemu HomeCas
    h wymaga formy pisemnej i jest możliwa w oddziale Banku."

    t.

  • 7. Data: 2003-06-01 12:42:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > 2ga odp:
    > "Uprzejmie informuję, że rezygnacja z użytkowania systemu HomeCas
    > h wymaga formy pisemnej i jest możliwa w oddziale Banku."

    Wyślij im polecony za potwierdzeniem odbioru, na piśmie złóż podpis taki jak
    na karcie wzorów podpisów i nie idź do oddziału :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2003-06-01 19:24:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 30 May 2003 09:22:36 +0200, Mroziu <m...@i...pl> wrote:

    >6PLN za prowadzenie i 5PLN za HomeCash. Szkoda ze sie nie dopytalem za
    >co to. Teraz juz za pozno :(. Dobrze ze juz mnie takie szczescie nie

    ależ skąd. Przecież jeszcze się nie przedawniło...
    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...