  • 1. Data: 2007-09-06 07:23:40
    Temat: polbank jeszcze raz
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    Witam
    Mam konto inteligo i chcialbym zalozyc konto polbank.Mam pare pytan.Jak sie
    zaklada to konto.Czy jak juz zaloze to konto i wplace kase na konto to juz
    bedzie mialo oprocentowanie 5%?Czy trzeba zakladac jakies lokaty czy cos
    podobnego zeby miec 5%.POmozcie prosze.I czy na koncie moge zamawiac karte
    kodów i zamawiac karte moge podejrzec czy wyslana zostala karta kodow tak
    jak jest w inteligo.Pomozcie prosze.Rozumiem ze 0zl kosztuje utrzymanie tego
    konta.I mam jeszcze pytanie czy jesli przez dlugi czas nie bedzie na koncie
    pieniedzy czyli bedzie 0zl to oni mi zamkna to konto czy nie?
    wiem ze pewnie bylo o tym banku ale jakos nie moge znalezc wiec prosze o
    pomoc
    z gory dzieki

  • 2. Data: 2007-09-06 08:18:15
    Temat: Re: polbank jeszcze raz
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    a jeszcze jedno placi sie chyba za karte nie 25zl za rok ?
    Czy mozna zrezygnowac z karty i nie placic wtedy tych 25zl

  • 3. Data: 2007-09-06 08:37:20
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    piotrek wrote:
    > a jeszcze jedno placi sie chyba za karte nie 25zl za rok ?
    > Czy mozna zrezygnowac z karty i nie placic wtedy tych 25zl

    A to gdzie znalazles?

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired

  • 4. Data: 2007-09-06 08:39:05
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    > A to gdzie znalazles?

    na stronie polbanku

  • 5. Data: 2007-09-06 13:33:04
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    piotrek pisze:

    > na stronie polbanku

    a o jakiej karcie mowisz?

  • 6. Data: 2007-09-07 08:17:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 06 Sep 2007 09:23:40 +0200, piotrek napisał(a):

> [...]
    > pieniedzy czyli bedzie 0zl to oni mi zamkna to konto czy nie?
    > wiem ze pewnie bylo o tym banku ale jakos nie moge znalezc wiec prosze o

    1. Zakłada się w oddziale. I radzę pójść tam dużo przed zamknięciem bo
    trwa to baaaaardzo długo.
    2. Warto od razu założyć dwa rachunki: gotówkowy do przelewów i
    oszczędzający do trzymania kasy.
    3. Oprocentowanie rachunku oszczędzającego wynosi 5%.
    4. Nie ma karty kodów. Jest tylko certyfikat instalowany w przeglądarce
    Internet Explorer. Bezpieczeństwo takiego rozwiązania oceniam jako
    minimalne. Jednocześnie można mieć maksymalnie dwa certyfikaty na dwu
    różnych komputerach.
    5. Nie przypominam sobie żeby w umowie było coś o zamykaniu przy braku
    obrotów.
    6. Jeśli chodzi ci o kartę debetową to jest bezpłatna. Teoretycznie można
    jedną kartę podpiąć do obu rachunków, ale tam gdzie ja zakładałem nie
    potrafili tego zrobić. Dodatkowo takie podpęięcie działa tylko w
    bankomatach Polbanku. Skutek jest taki, że ja mam dwie karty - osobną do
    każdego rachunku.
    7. Kiepska jakość i funkcjonalność serwisu intermetowego jest szokiem dla
    kogoś przywykłego do mBanku albo Inteligo.
    8. Według stwierdzeń pracowników oddziału zarówno wysokie oprocentowanie
    jak i zerowe opłaty to jest promocja która kiedyś (nie wiadomo kiedy) się
    skończy. Nikt nie wie co pozostanie bezpłatne po promocji.

  • 7. Data: 2007-09-07 11:07:02
    Od: AP <a...@o...pl>

    jureq pisze:
    > 7. Kiepska jakość i funkcjonalność serwisu intermetowego jest szokiem dla
    > kogoś przywykłego do mBanku albo Inteligo.

    Z czystej ciekawości chciałem zobaczyć chociaż jakieś demo, a tu nic..
    A może nie potrafię znaleźć?

    AP