  • 1. Data: 2007-09-06 10:39:43
    Temat: [ING] agresywni :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dziś byłem w ING, aby wpłacić trochę zbędnego bilonu na OKO ;)
    Po wpłacie pan mnie obsługujący powiedział, że mają dla mnie
    przygotowaną kartę kredytową, i nieśmiało dodał "z limitem 500 PLN"
    Biorąc pod uwagę, że po zlikwidowaniu Kasy Mieszkaniowej moje średnie
    saldo na oko było zwykle poniżej <100 PLN, to widać zmiany :)

    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 2. Data: 2007-09-06 10:52:34
    Temat: Re: agresywni :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Wrz, 12:39, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Biorąc pod uwagę, że po zlikwidowaniu Kasy Mieszkaniowej moje średnie
    > saldo na oko było zwykle poniżej <100 PLN, to widać zmiany :)

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/42493

    "Teraz!
    Karty kredytowe z mimimalnym limitem wydawane są bez zaświadczeń
    o zarobkach. Wystarczy oświadczenie o uzyskiwanych dochodach.

    Uproszczone zasady dotyczą Klientów, którzy uzyskują dochody z tytułu
    wynagrodzenia za pracę, emerytury, renty lub zasiłku/ świadczenia
    przedemerytalnego i wnioskują o:
    Pomarańczową kartę kredytową z limitem 500 zł
    Kartę kredytową VISA Classic z limitem 2 000 zł
    Kartę kredytową MasterCard z limitem 2 000 zł

    Dodatkowo jeśli w terminie od 31 lipca do 31 października podpiszesz
    umowę o wydanie karty kredytowej oraz do 30 listopada zapłacisz nią
    choć raz za zakupy, otrzymasz 50 zł w prezencie. "

    Raczej w standardzie ci wpychali, zeby wykonac plan sprzedazy.

  • 3. Data: 2007-09-06 10:55:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 06 Sep 2007 03:52:34 -0700,
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    >
    > Uproszczone zasady dotyczą Klientów, którzy uzyskują dochody z tytułu
    > wynagrodzenia za pracę, emerytury, renty lub zasiłku/ świadczenia
    Tylko że ja nie mam dochodów z żadnego takiego źródła.

    [...]
    > Raczej w standardzie ci wpychali, zeby wykonac plan sprzedazy.

    No. Jeszcze się nie zdecydowałem.

    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 4. Data: 2007-09-06 11:24:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Wrz, 12:55, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko że ja nie mam dochodów z żadnego takiego źródła.

    A oni o tym wiedza?

  • 5. Data: 2007-09-06 11:26:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 06 Sep 2007 04:24:22 -0700,
    napisała:

    > A oni o tym wiedza?
    Powinni.
    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 6. Data: 2007-09-06 12:39:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Raczej w standardzie ci wpychali, zeby wykonac plan sprzedazy.

    A mi jakos na oswiadczenie odmowili wydania karta.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-09-06 14:09:38
    Temat: Re: [ING] agresywni :)
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Ale maja ciekawą ofertę na karty - nigdy sie nie interesowałem bo uważam
    ING za zdzierce
    Nie znalazłem w cenniku opłat za opóźnienie w spłacie kwoty minimalnej
    oraz za przekroczenia limitu kredytu. Czy są jakieś inne haczyki w
    kartach ING?
    (czy któraś karta kredytowa innego banku nie ma opłaty za spóźnienie?)

    Obraziłem się na BZ WBK :) bo naliczyli 40zł za 2 dni opóźnienia.
    Reklamacje, pisma jakim to jestem dochodowym klientem od 5 lat nic nie
    dały - nie to nie - przeprowadzam się gdzie indziej.

    Łukasz
    Tarnów

  • 8. Data: 2007-09-07 20:16:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    boa pisze:
> [...]
    > kartach ING?
    > (czy któraś karta kredytowa innego banku nie ma opłaty za spóźnienie?)

    Każda z "nowego portfela" nie ma, a raczej powinna nie mieć.

    > Obraziłem się na BZ WBK :) bo naliczyli 40zł za 2 dni opóźnienia.

    Eeee, ale te 40 zeta to chyba odsetki od zadłużenia (brak splaty w GP)

    > Reklamacje, pisma jakim to jestem dochodowym klientem od 5 lat nic nie
    > dały - nie to nie - przeprowadzam się gdzie indziej.

    Mi BPH darował w takiej sytuacji. Dodatkowo umotywowałem nieotrzymaniem
    wyciągu w czasie pamiętnych strajków poczty z trąbką.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2007-09-10 15:18:16
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Pete pisze:

    > Eeee, ale te 40 zeta to chyba odsetki od zadłużenia (brak splaty w GP)
    odsetki odsetkami - trudno a 40zł to draństwo za nic

    > Mi BPH darował w takiej sytuacji. Dodatkowo umotywowałem nieotrzymaniem
    > wyciągu w czasie pamiętnych strajków poczty z trąbką.

    właśnie czytałem że banki raczej umarzają karę ale WBK wypiął się

    Łukasz
    Tarnow

  • 10. Data: 2007-09-11 06:48:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    boa pisze:

    > odsetki odsetkami - trudno a 40zł to draństwo za nic

    Draństwem bym tego nie nazwał. Zapłaciłeś odsetki od udzielonego
    kredytu, warunków którego nie spełniłeś.

    To, że nie anulowali Ci tego zadłużenia, to chłodna kalkulacja Banku, co
    mu się bardziej opłaci.

    A teraz Twoja decyzja co z tym zrobisz. Chociaż BZWBK chyba nie
    specjalnie próbuje zatrzymywać rezygnujących klientów.

    --
    Pete