  • 1. Data: 2003-10-03 07:40:46
    Temat: placilem KK, oddali gotowke
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    pare dni (tygodni?) temu byl taki watek o zwrocie towarow zakupionych
    przy pomocy KK.

    Wczoraj oddawalem taka mala drobnostke (60zl) do MediaMarkt
    w Galeri Lodzkiej, oddali gotowke mimo, ze kupowalem dzien
    wczesniej za pomoca KK

    pozdr
    MarcinP

  • 2. Data: 2003-10-03 08:08:56
    Temat: Re: placilem KK, oddali gotowke
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wczoraj oddawalem taka mala drobnostke (60zl) do MediaMarkt
    > w Galeri Lodzkiej, oddali gotowke mimo, ze kupowalem dzien
    > wczesniej za pomoca KK

    Dziwne bo w MM (przynajmniej we Wrocku) wisza karteczki że w przypadku zwrotu
    towarów opłaconych kartą płatniczą zwrot też jest na kartę.
    Podobnie jest w Reserved i kiedyś miałem z nimi przez to _ostre_ spięcie. Ale
    to była już końcówka długiego sporu która tylko ostatecznie przelała czarę
    goryczy.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-10-03 08:23:40
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik MarcinP napisał:

> [...]
    > Wczoraj oddawalem taka mala drobnostke (60zl) do MediaMarkt
    > w Galeri Lodzkiej, oddali gotowke mimo, ze kupowalem dzien

    Zawsze można zapłacić KK a zwrot zrobić na VE. Prawie jak gotówką ...
    Pod warunkeim, że nie sprawdzają numerów karty ale jeszcze nigdy się z tym nie
    spotkałem a robiłem takie wzroty parę razy (Praktiker, OBI, MediaMarkt, Castorama).

    ________
    Yareck

  • 4. Data: 2003-10-03 08:24:20
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    > Wczoraj oddawalem taka mala drobnostke (60zl) do MediaMarkt
    > w Galeri Lodzkiej, oddali gotowke mimo, ze kupowalem dzien

    No to ich strata, Twój zysk, juz wiesz co robić jak potrzebujesz
    darmowego kredytu na kilkadziesiąt dni :>
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-10-03 09:46:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 3 Oct 2003 09:40:46 +0200, MarcinP napisał(a):

    > Wczoraj oddawalem taka mala drobnostke (60zl) do MediaMarkt
    > w Galeri Lodzkiej, oddali gotowke mimo, ze kupowalem dzien
    > wczesniej za pomoca KK

    Hmmm jak to zwracałeś? Jak dotąd w MM chyba tylko pozwalają towar wymienić
    na taki sam/droższy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 6. Data: 2003-10-03 10:13:18
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Wczoraj oddawalem taka mala drobnostke (60zl) do MediaMarkt
    > w Galeri Lodzkiej, oddali gotowke mimo, ze kupowalem dzien

    Ciekawe kiedy wprowadzą coś takiego jak "cash back"
    Przy płaceniu w supermarkecie, mogę sobie przy kasie dobrać "gotówkę" jako
    towar. Za całość płaci się kartą.
    Ba, może to być jedyny "towar", który się "kupuje".
    Płaci się kartą, a wychodzi z gotówką. Bez prowizji niezależnie od karty. No
    może zależnie. Ma być debetowa.

  • 7. Data: 2003-10-03 10:30:35
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "poilkj" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Ba, może to być jedyny "towar", który się "kupuje".
    > Płaci się kartą, a wychodzi z gotówką. Bez prowizji niezależnie od karty.

    A cos takiego juz gdzies istnieje? Bo to by bylo jak bezprowizyjny bankomat.
    Poza tym ciekawe po czym poznaja, ze karta jest debetowa czy kredytowa.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 8. Data: 2003-10-03 10:31:07
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    > Dnia Fri, 3 Oct 2003 09:40:46 +0200, MarcinP napisał(a):
    > Hmmm jak to zwracałeś? Jak dotąd w MM chyba tylko pozwalają towar wymienić
    > na taki sam/droższy...

    No normalnie idziesz i dziekujesz, bo ci nie odpowida.
    Ja tak samo kiedys zrobilam z radiem do auta.
    Oddalam nastepnego dnia bo mi nie pasowalo.
    (MM Marki)

    m.

  • 9. Data: 2003-10-03 10:43:01
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote in message
    > "poilkj" <p...@g...pl> wrote in message
    > No
    >
    > A cos takiego juz gdzies istnieje? Bo to by bylo jak bezprowizyjny
    bankomat.
    Tak. W Stanach w każdym supermarkecie. No i jest to bezprowizyjny bankomat.

    > Poza tym ciekawe po czym poznaja, ze karta jest debetowa czy kredytowa.
    Nie wiem, ale poznają precyzyjnie.
    Są sklepy, w których możesz zapłacić tylko debetową i żadna kredytowa nie
    przejdzie. Nie akceptują i już.

  • 10. Data: 2003-10-03 10:49:31
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Piotr \Kazimierz\ Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał(a):

    [...]
    > A cos takiego juz gdzies istnieje?

    Istnieje. Np. w Irlandii :-)

    [...]
    > Bo to by bylo jak bezprowizyjny bankomat.

    Placi sie prowizje - 0,2 euro.
    Max. wyplata - 100 euro.

    [...]
    > Poza tym ciekawe po czym poznaja, ze karta jest debetowa czy kredytowa.

    Tutaj mozna to zrobic tylko na "Laser Card" - lokalna debetowka :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex